Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in mijn wishlist kwa pijlen dit staan:

1 x killing arrows
1 x rocket boom
1 x imperial ( allemaal producten die ik nog nooit gehad heb )

Zat ook te twijfelen over deze, in plaats van rocket boom. Maar de boeketten komen inderdaad beetje klein over op de filmpjes, en vervliegen inderdaad snel. Dus denk dat ik toch rocket boom koop.

ondanks dat er vorig jaar 2 pijlen meteen ontploften toen we ze aanstaken, denk ik er dit jaar toch weer 1 pakket van te nemen.

Deze pijlen lijken mij wel leuk om te halen, zo te zien grote effecten. Stijgt de prijs dit jaar of blijft deze hetzelfde?

Ik heb in mijn wishlist kwa pijlen dit staan:

1 x killing arrows
1 x rocket boom
1 x imperial ( allemaal producten die ik nog nooit gehad heb )

Zat ook te twijfelen over deze, in plaats van rocket boom. Maar de boeketten komen inderdaad beetje klein over op de filmpjes, en vervliegen inderdaad snel. Dus denk dat ik toch rocket boom koop.

Dat had ik vorig jaar ook. Heb ze vorig jaar toch mee genomen. ze bevielen me uiteindelijk heel erg goed! zeker een aanrader en helemaal als de prijs hetzelfde blijft.

Had deze dingen vorig jaar, maar een knalde er uit elkaar, en daardoor heb ik een half uur met een piepje in m'n oor gelopen. Deze komen er bij mij dus niet meer in.
Vorig jaar had ik ook Rocket Boom, en Killing Arrow en die waren beide aanzienlijk beter dan dit pakket.

Had deze dingen vorig jaar, maar een knalde er uit elkaar, en daardoor heb ik een half uur met een piepje in m'n oor gelopen. Deze komen er bij mij dus niet meer in.
Vorig jaar had ik ook Rocket Boom, en Killing Arrow en die waren beide aanzienlijk beter dan dit pakket.

Tjah, in een product kan altijd een fout zitten, het is en blijft handarbeid! Vorig jaar 2 pakken weggestookt, gingen allemaal keurig netjes de lucht in. En als er één fout was gegaan had ik ze dit jaar zo weer gehaald.

Wat een toppijlen zijn dit zeg, alleen zijn de effecten soms snel weg:sad:

Overigens is de prijs van 2010 van deze pijlen verhoogd naar €29,-, Kleine stijging in prijs.

maar in het oog van de veiligheid , was het echt zo van : ik steek ze aan > lontje vat vlam > BOEM ? , of zat er nog wat tijd tussen het aansteken van het lont en de knal ?

Vuurwerk blijft handwerk in China dus een productiefout kan er altijd tussen zitten. Daarom gewoon het lontje aansteken en ruime afstand nemen zodat wanneer er wat gebeurd je altijd op veilige afstand staat.

Deze pijlen heb ik zelf niet gehad, waarom weet ik eigenlijk niet. Ik vind het er wel heel vet uit zien, geen oversized colablik bovenop op de vorm van een vampier.

Vuurwerk blijft handwerk in China dus een productiefout kan er altijd tussen zitten. Daarom gewoon het lontje aansteken en ruime afstand nemen zodat wanneer er wat gebeurd je altijd op veilige afstand staat.

Deze pijlen heb ik zelf niet gehad, waarom weet ik eigenlijk niet. Ik vind het er wel heel vet uit zien, geen oversized colablik bovenop op de vorm van een vampier.

Dan zou ik ze dit jaar zeker eens gaan aanschaffen als ik jou was Ruben. Krijg je zekersteweten geen spijt van:wink:

ik vond het zeker zeer goede pijlen deze komen zeer zeker volgendjaar weer in me collectie. Alleen 2 gingen niet de lucht in stak hem aan en meteen BOEM overal goldenwillow door de straat en tegen de huizen. Broertje brand wond in ze nek maar verder waren het top pijlen!

Ondanks het geval van vorig jaar heb ik ze dit jaar weer in me collectie.:bonk: Was er zeer over te spreken ondanks het kleine ongevalletje. Hopenlijk gaan ze dit jaar wel recht omhoog de lucht in!:)

ik weet niet of het aan mijn dealer licht, of iets in die richting.
maar mijn dealer verkoopt ze voor 55 euro

oke nu ff serieus:P

dat hier boven is niet waar, maar mijn dealer heeft 2 dummie's ervan staan, en die waren allebij zwart??

kan iemand even opheldering geven

ja, kijk.
de hele pijl was zwart, behalve de stok.

ik snap het ook niet echt, maar ze zijn in ieder geval erg groot!!!

ja, kijk.
de hele pijl was zwart, behalve de stok.

ik snap het ook niet echt, maar ze zijn in ieder geval erg groot!!!

Zijn de pijlen die jij gezien hebt bij de dealer dan wel de light year pijlen? Deze pijlen hebben namelijk geen zwarte stokjes en zijn absoluut niet groot. Misschien dat je dealer een verkeerd naam bij het pakket in de etalage heeft gezet of is er nog een pakket dat light year heet.

Als het pakket/pijlen er zo uitzien als de plaatjes in dit topic, zijn het de light year pijlen. En anders zijn het de pijlen niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan