Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als er nu grondbloemen op de markt zouden komen die erg lang branden en cat 2 (of als het kan cat 1) zijn, zou ik echt wel bereid zijn om meer te betalen. Maar als ik merk a of b moet kiezen en de een is goedkoper kies je altijd de goedkoopste. Dat daarna het andere merk slechtere producten gaat verkopen om zo ook goedkoper te kunnen maken ligt niet altijd aan de klant.t heeft allemaal te maken met de prijs heren.
Wondertollen zijn van 1.8 gram naar 1 gram gegaan, want we wouden het goedkoper...
knetterballen, zijn van zakjes met balletjes naar compressed sterren gegaan met doppies want die productie is 10x goedkoper en sneller.
iedereen wil alles goedkoper en meer, dat gaat helaas ten koste van je kwaliteit. (ik dank Gilbert (orthen Vuurwerk) voor deze informatie) en dat is merendeels ook te danken aan de verkopers (Lidl, aldi, action etc)
Het Vulcanopakket is prima te doen voor het geld, de kleine fonteinen gaan niet zo hoog maar hebben wel een mooie vlam erbij. Als je van crackling houdt moet je absoluut voor de fonteinenmix van de Aldi gaan. De super fontein is dan weer een stukje minder in dat pakket en die heb je dan 10x. Vulcano heeft meer variatie. Vind persoonlijk het ene pakket niet beter dan het andereIs dus dat cat1 van de lidl de moeite waard, of niet?
Of toch maar ff wachten op de aldi?
Al heb ik het vermoeden- na bovenstaande berichten gelezen te hebben- dat de kwaliteit dit jaar slechter is, en het alleen gaat om zoveel mogelijk te verkopen...
Als er nu grondbloemen op de markt zouden komen die erg lang branden en cat 2 (of als het kan cat 1) zijn, zou ik echt wel bereid zijn om meer te betalen. Maar als ik merk a of b moet kiezen en de een is goedkoper kies je altijd de goedkoopste. Dat daarna het andere merk slechtere producten gaat verkopen om zo ook goedkoper te kunnen maken ligt niet altijd aan de klant.
ik ben zoiezo benieuwd hoeveel gram een grondbloem mag bevatten voordat het cat. 2 wordt.
In Duitsland hebben ze de Weco Dicke Brummer XXL.... en die bevat 4.9!!!!! gram NEM per stuk en is kat F1
Video: https://youtu.be/4Xc6vHEiZD4?t=631
t heeft allemaal te maken met de prijs heren.
Wondertollen zijn van 1.8 gram naar 1 gram gegaan, want we wouden het goedkoper...
knetterballen, zijn van zakjes met balletjes naar compressed sterren gegaan met doppies want die productie is 10x goedkoper en sneller.
iedereen wil alles goedkoper en meer, dat gaat helaas ten koste van je kwaliteit. (ik dank Gilbert (orthen Vuurwerk) voor deze informatie) en dat is merendeels ook te danken aan de verkopers (Lidl, aldi, action etc)