Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Ik stond bij de zelfscan kassa wat vuurwerk af te rekenen, waarbij er een melding kwam dat een servicemedewerker moest checken of ik wel 16 jaar was. Dus bij mijn weten houdt Lidl inderdaad 16 jaar aan.

Bij 1 filiaal waren de Volcano's op (Breda Ginneken) en knetterlinten, shots en grondbloemen ook. Toen maar Pili Crackers meegenomen. Lidl Prinsenbeek had helemaal niks, is ook echt een oudere supermarkt.

Vandaag 3 Lidl's langs gegaan. Maar helaas, nergens meer knetterlinten te krijgen. Heb ook gevraagd wanneer ze weer binnen komen, maar dit weten ze niet. Of willen ze niet zeggen, dat kan natuurlijk ook...

Balen....

Hopelijk kom ik ze deze of volgende week nog ergens tegen.

By the way; ik ben al langer actief op het forum maar kon niet meer in mijn oude account. :bonk:

Zojuist te horen gekregen van GBV Weco dat alle Lidl's vandaag, morgen OF zaterdag een nieuwe levering krijgen. :)

Nou hier in Zeist niet denk ik. Twee vakjes 1 gevuld met lonten/brillen en de andere met die fonteinpakketjes. Ik vind het verder ook wel best. Als je de 31e nog naar buiten kan (avondklok) dan moet ik vroeg beginnen anders krijg ik het Cat 1 spul niet op.

Ik heb 25 pakjes knetterlinten gekocht, gelijk op 5 december. Na drie pakjes nu een pakje met de heftige versie:) lijkt dus gewoon door elkaar te zitten, productie nummers zijn identiek.

Back
Bovenaan