Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Ik ben nou al een paar keer geweest, vind wel prima. Ga er niet meer speciaal voor heen, het is letterlijk makkelijker om F4 spul te krijgen als knetterlinten van de Lidl...

Ik ben nou al een paar keer geweest, vind wel prima. Ga er niet meer speciaal voor heen, het is letterlijk makkelijker om F4 spul te krijgen als knetterlinten van de Lidl...

Dit dus, en er wordt gewoon om gevraagd door de overheid. F4 is dit jaar zo easy te verkrijgen, niet normaal. Hier gaan ze nog van langs krijgen na de jaarwisseling, echter zullen ze vast wel weer met een keurig antwoord klaarstaan. Want fouten toegeven vlak vóór de verkiezingen is een doodzonde....
En weer ontopic.

Vanochtend prijs bij diverse winkels.
Had begrepen dat er nu 2 kartonnen per keer worden geleverd:p
Beetje ingeslagen nu is laten drogen.
20201212_094541.jpg

De levering is wel heel wisselvallig. Hier in de omgeving waren alle winkels nog steeds leeg. Volgende week de Aldi maar proberen.

Welkom A9h. Is dat niet 16 jaar?
Een vriend van mij was bij een lidl en kreeg een pak pilicrackers niet mee. De vrouw achter de kassa had die dag bericht gekregen dat de leeftijd omhoog was gegaan. Ben zelf nog naar 4 andere filialen geweest en overal kreeg ik vuurwerk mee overigens nergens ratellinten gevonden de zakken met fonteinen, grondbloemen en crackling shots waren vrijwel overal nog aanwezig. Ik hoop nog een keer een paar pakken knetterlinten mee te nemen.

Ook bedankt voor het welkom :)

Lidl in midden-limburg had zojuist wel weer de fonteinenpakketen binnen en die assortimentspakketjes. Ook was er een schapkaartje voor knetterlinten maar helaas helemaal leeg. Afgelopen vrijdag hadden ze niks meer als alleen wat aansteeklonten

Back
Bovenaan