Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben nou al een paar keer geweest, vind wel prima. Ga er niet meer speciaal voor heen, het is letterlijk makkelijker om F4 spul te krijgen als knetterlinten van de Lidl...
In Purmerend is het inderdaad, hopeloos! Vandaag een paar pakken kunnen scoren in Amsterdam.Ook zojuist langs de lidl's in purmerend geweest, er is niks bijgevuld. Ach...
De Banne. De pakken die er lagen heb ik allemaal meegenomen.Welke Lidl in Amsterdam? Ben er deze week al 5 afgeweest..
Volgende week de Aldi maar proberen.
Vanaf maandag is dat toch, of vergis ik mij nou ?
Had de Aldi een mail gestuurd en die gaven aan dat ze vanaf de 16e cat1 gaan verkopen
Gek, staat niks in de (digitale) folder van volgende week...
komt ook niet in de folder te staan, dit om een evt. stormloop tegen te gaan.Gek, staat niks in de (digitale) folder van volgende week...
Een vriend van mij was bij een lidl en kreeg een pak pilicrackers niet mee. De vrouw achter de kassa had die dag bericht gekregen dat de leeftijd omhoog was gegaan. Ben zelf nog naar 4 andere filialen geweest en overal kreeg ik vuurwerk mee overigens nergens ratellinten gevonden de zakken met fonteinen, grondbloemen en crackling shots waren vrijwel overal nog aanwezig. Ik hoop nog een keer een paar pakken knetterlinten mee te nemen.Welkom A9h. Is dat niet 16 jaar?