Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Gisteravond nog wat wezen stoken en ik vind het echt leuk en kwalitatief vuurwerk :) De grondbloemen doen het prima voor die 1 gram. Ik had de goede knetterlinten met de goudbruine spetters ( is helaas niet zo goed te zien op beeld ) en de kwaliteit was ook super. Heel erg kwalitatief en stevig viscolont ook viel me op. De crackling shots zijn eigenlijk Happiness en verbaasde ons heel erg! Super leuk vuurwerk is dat met dezelfde crackling als de goede knetterlinten.

De hype zou eigenlijk op de crackling shots moeten zitten want dat is echt veel leuker vuurwerk dan de knetterlinten door de combinatie van een leuke fontein, fluit en de goede crackling in wat meer 'geweld'. Die hype van de knetterlinten was ook een beetje onstaan nadat Bolle er een hoop tegelijk had gedaan. Mijn aanraden is juist dat je de crackling shots moet inslaan :)

Iemand die nog een vestiging weet omgeving Amsterdam waar ze nog wat hebben liggen? En het wordt dus niet meer aangevuld begreep ik?

Als je de collectie cat1 nog niet rond hebt ligt het echt aan je zelf hoor.

Ergens begrijpelijk wat je zegt, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die vroeg in de ochtend al op werk moeten zijn of aan het werk moeten zijn. Dan kan je niet om 8 uur al in de rij staan om wat Cat. 1 vuurwerk te bemachtigen. Zonder geld geen vuurwerk.

Ergens begrijpelijk wat je zegt, maar aan de andere kant zijn er ook veel mensen die vroeg in de ochtend al op werk moeten zijn of aan het werk moeten zijn. Dan kan je niet om 8 uur al in de rij staan om wat Cat. 1 vuurwerk te bemachtigen. Zonder geld geen vuurwerk.
U snapt het

Ik kom wat later op mijn werk en blijf gewoon wat langer in de middag. Maar helaas kan dat niet bij elke baas.

Bij ons in lidl zeggen ze komt nog wel levering maar word niet bekend gemaakt wanneer om drukte te voorkomen. Hoe zit het nou?

Bij ons in lidl zeggen ze komt nog wel levering maar word niet bekend gemaakt wanneer om drukte te voorkomen. Hoe zit het nou?

Tegen ons werd er gezegd dat ze één keer in ons filiaal hebben geleverd en dat er niet meer binnen zal komen dan dat en dat dat op is.

Ze weten het zelf volgens mij niet, want sommige filialen zijn inmiddels al enkele malen aangevuld en sommige niet.

Wanneer je de tijd hebt zou ik ze gewoon één voor één blijven langsgaan.

Je zou elke dag kunnen gaan kijken bij de Lidl, maar dan verdoe je echt je tijd.

Ik heb contact gehad met GBV Weco (importeur/leverancier) en die vertelde mij dat er GÉÉN nieuwe leveringen meer komen.

Je zou elke dag kunnen gaan kijken bij de Lidl, maar dan verdoe je echt je tijd.

Ik heb contact gehad met GBV Weco (importeur/leverancier) en die vertelde mij dat er GÉÉN nieuwe leveringen meer komen.

En toch is er in Huizen geleverd:p

Back
Bovenaan