Lidl - Categorie 1 vuurwerk

ik snap niet waarom ze niet gewoon heel veel knetterlinten laten maken. Ze weten toch dat deze populair zijn. Waarom zo weinig inslaan?? Grrrrr... that pisses me of. Ik heb helemaal geen zin om vroeg voor een deur te gaan wachten voor wat doosjes knetterlinten. Zucht.

Ja naja inderdaad ben benieuwd hoe de voorraad bij de Aldi zal zijn dit jaar en als er inderdaad meer zou zijn dan kan de prijs ook wel omlaag :p die toch al wel oké is ^^

Niet om het 1 of ander hoor.. onzin! 2 karton (100/60), dat is !@# €300,- en niet om het 1 of ander maar daar haal je toch aardig wat 100.000 klappers voor of niet dan -_- in ieder geval 3 aangezien ze er gemiddeld nu een €100 ps. voor vragen en ja.. ik weet het, Maar ja als jij 1 zo'n karton knetterlint doorlont en het 2de karton gebruikt als eind bom ben je ook verkeerd bezig :devil: ach ja het zijn bare tijden.

Jeetje het zit je hoog, nog een pm erachteraan ook.

Ik wil geen f4 meer. De stress die dat geeft is het niet meer waard. Vroeger kreeg je een S van een paar honderd euro. Nu mag je zeepjes raken en als je kers op de taart een door Ad van Riel voorgelichte burgermeester achter je aan.

Ik ga niks doorlonten, ben niet van de sociale werkplaats. Dat zou dagen werk betekenen.

Die aldi in Baarn trek ik vakkundig leeg dan kan jij 100 000 klappers kopen.

Fijne feestdagen.

Net nog 9 doosjes knetterlint kunnen scoren bij filiaal Horstacker. Had begrepen dat hier nog wel een en ander wordt aangevuld komende tijd.

Vanochtend toch nog even gekeken, en jawel, ook hier aangevuld. Toch wat dingetjes weten te scoren. Ondertussen bouwt zich wel een kleine collectie op waar ik samen met m'n dochter toch veel plezier aan ga beleven.

Ene Lidl (Selwerd) niet eens een prijskaartje van knetterlinten, de rest wel grotendeels op voorraad dus ff pili crackers, knetterkegels (ofzo) en zo'n zak vulkaantjes gescoord. Andere Lidl (Oosterpark) leken pili crackers en nog iets wel bijgevuld maar helemaal geen fonteinen laat staan knetterlinten. Gister in Vinkhuizen dus helemaal niks. Momenteel niet veel zin naar Beijum te fietsen om te kijken. Mss vanmiddag in Hoogkerk nog even kijken (daar zat toch ook eentje?). Oh, Van Lenneplaan hebben we ook nog eentje, maar pas vrijdag na werk weer tijd voor, zal het sws wel op zijn. Whatever.

Meteen na het zien van je bericht naar Seghwaert gecrosst, en een paar pakken linten weten te bemachtigen. Lagen er nog zo'n vijf toen ik vertrok. Alle andere artikelen waren beter op voorraad.

Ze zijn weer op hoor, ik had de laatste 3. Het enige wat goed op voorraad is zijn de fonteinpakketen en de grondbloemen.

Helaas, net maar weer even rondje Purmerend gedaan. In Noord niks extra's. In het centrum is er wel bijgevuld, maar geen grondbloemen, vulkanensetjes en de beruchte knetterlinten meer.

Ik ben ook sinds dit jaar dan maar de gelukkige eigenaar van een aantal pakken knetterlinten :D
Met dank aan een medefreak die ze voor me meegenomen heeft :D

Ene Lidl (Selwerd) niet eens een prijskaartje van knetterlinten, de rest wel grotendeels op voorraad dus ff pili crackers, knetterkegels (ofzo) en zo'n zak vulkaantjes gescoord. Andere Lidl (Oosterpark) leken pili crackers en nog iets wel bijgevuld maar helemaal geen fonteinen laat staan knetterlinten. Gister in Vinkhuizen dus helemaal niks. Momenteel niet veel zin naar Beijum te fietsen om te kijken. Mss vanmiddag in Hoogkerk nog even kijken (daar zat toch ook eentje?). Oh, Van Lenneplaan hebben we ook nog eentje, maar pas vrijdag na werk weer tijd voor, zal het sws wel op zijn. Whatever.
Hoogkerk ook vrijwel leeg. Ze kunnen me wat :bye: (hadden er nog wel 1 zakje sinaasappel-witte choc truffels :D )

Net bij Lidl Gorinchem geweest. Alles lag er weer, heb het een en ander meegenomen. Na mij waren de knetterlinten wel op :wink:
IMG_20201208_165919.jpg

Met voor mij als buit:
IMG-20201208-WA0001.jpg

M'n vriendin op pad gestuurd en ja hoor: Alles lag er weer ( al dan wel niet leeg geroofd ). Van alles heeft ze 4 pakken kunnen meenemen, ook van de knetterlinten. Het wordt blijkbaar dagelijks aangevuld!

Ik vind de verpakkingen trouwens erg kwalitatief. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met categorie 1 haha.

Hier inmiddels ook redelijk wat knetterlinten binnen. Gister in 2 filialen in Enschede geweest, beide was niets meer. Nu 1 vestiging goed aangevuld vanmiddag, dus pak 0f 20 knetterlinten mee genomen, bleven er nog redelijk wat liggen voor anderen. Van de week nog eens kijken of ze weer bijgevuld hebben.

Back
Bovenaan