La Bomba

Denk dat ik deze nog mee pak. Lijkt mij wel eentje waar je ook bij een grotere windkracht prima van kan genieten.

Ja hoor, finaleproject liep hier op vast. Gek genoeg met al m'n ervaring toch niet goeie verbinding gelegd. Maar ik moest het label van de cake er dus voor open snijden.

Ik snap dat je de Chinezen moeilijk ene product wel en ander niet reservelont kunt laten geven. Maar bij een laag solide blokje als dit gaat dat lontje niks aan de stabiliteit doen. Zelfs die paar shots minicakejes van jullie met massa lucht eromheen vallen niet om van een brandend lontje. Een typische projectcake als dit heeft het gewoon nodig. Juist ook voor de veiligheid; de lont van de cake kwam met de plakker uit de tube. Voor mij geen probleem in verlicht kamertje maar in donker en storm op straat...heb je de reservelont nodig. ik heb het projectje bij de extra lont van een andere cake moeten aansteken....

Gave cake dit. Gebruikt als start van de show samen met een rijtje fonteinen:

Laatste salvo is het begin van de Tears of Heaven.

Vet label heeft deze ook. Wel echt 'n topcake zo op film.

Laatst bewerkt:
Deze helaas vergeten mee te nemen. Hopelijk zien we hem dit jaar nog terug. Ziet er top uit op bovenstaande film.

Back
Bovenaan