La Bomba

Wat een verschil met het China filmpje. Hier hoor je de fluit nauwelijks, best jammer want die vond ik juist vet er door heen.
 
Vind dit toch wel wat hebben. Lekker in de voor avond stoken of als begin van een showtje.
 
Dit was een erg leuke cake! In de stijl van de oude Estellar. Lekkere rammer en de fluiters er doorheen maken het lekker chaotisch. De fluit was in real life zeker goed te horen. Toppertje! Per 2 geschoten zoals te zien is.

 
ligt aan het filmpje, k zou het filmpje van stefan ook even kijken... dan hoor je hem er wel goed doorheen.


Daar komt hij er inderdaad beter uit. Bij het filmpje van MaterBSC echter nauwelijks te horen, maar dat komt waarschijnlijk door de harde achtergrond muziek.
 
Gisterenavond nog effe eentje gescoord, geeft me nog steeds een beetje het gevoel van de asian thunder cake van vroeger:yes:
 
Deed het in de straat naar verwachting. Gewoon gelijk aan de Estellar en Asian Thunder van voorheen. Perfecte cake om mee te beginnen, 18:00 uur. Eventuele freakprijzen maken het leuk om hem met 2, of meer, tegelijk te schieten.

Niet gefilmd, maar presteerde hetzelfde als op de demo's hierboven. :wink:
 
Deze is hier 2x blijven staan voor komend jaar. Benieuwd of deze zo presteert als de Estallar, dat vond ik echt 'n topper!
 
Dit was ook wel een toppertje. Helaas veel te kort haha. Filmpjes heb ik zojuist geupload dus kwaliteit is eventjes minder. Youtube is traag.

 
Laatst bewerkt:
Staat hier op het lijstje. Zit er aan te denken om er 3a4 achter zijn grote broer aan te schieten.
 
Ziet er op bovenstaande 2 films echt goed uit. Blij dat ik deze nog 2 keer heb staan dan. Lekker van genieten.
 
Back
Bovenaan