Kylin

1e waaier 25mm
2e waaier 30mm
3e waaier 25mm
4e waaier 30mm

Kan je op de video ook duidelijk horen aan de burstknallen.

Op de afbeelding in de startpost zie je ook dat er 2 verschillende kalibers zijn..

Erg mooie effecten heeft deze box, maar vind het echt veel te duur. :shocked:

ga je ook filmen ? :)

Ik sta achter de knoppen. En filmen is niet zo mijn ding. Vorig jaar stonden er aardig wat statieven.

Ook het broertje en zusje van de Kylin schieten wij:)Volgens mij zijn deze Red Lantern dozen ook gewild. Wij hebben er straks 6! (van ieder 2)

Ik sta achter de knoppen. En filmen is niet zo mijn ding. Vorig jaar stonden er aardig wat statieven.

Ook het broertje en zusje van de Kylin schieten wij:)Volgens mij zijn deze Red Lantern dozen ook gewild. Wij hebben er straks 6! (van ieder 2)

Mits het weer meezit kom ik filmen :)

Productie?

Het was mooi in zijn eigen manier maar het was wel het enige gedeelte van de show dat ik iets minder vond

Nah, ik vind dit maar een beroerde bak. Veel te duur voor een slappe langszame compound. Nee, sorry hier word ik niet warm of koud van..

Wat me wel van deze is bijgebleven, dat zijn de spinners in waaiervorm. Dit was enorm dik en had ik nog niet eerder gezien. De rest was oké, maar niet fantastisch

Prachtbak, vanaf 49 seconden. Vanaf vier hoog gefilmd. Het filmpjes is helaas geen topkwaliteit, maar de spinners en harde burstknallen springen er wel uit :wink:

Vanaf 0:00

Geniale doos! Gebruikte m als de opening van mn show; helaas de eerste paar salvo's niet op film. Kwaliteit boxen dat Red Lantern

Back
Bovenaan