Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en professioneel spektakelvuurwerk.

Ik heb geen budget gelukkig.
Wel bouw ik sinds een paar jaar nu af in kosten. Dit omdat ik merkte dat het plezier niet zo hard meesteeg als het budget. Een paar compounds zullen het dit jaar worden denk ik.

Had mij voorgenomen dit jaar het budget te halveren. Vorig jaar voor 3,5k ingekocht en dat was toch net iets te veel. Om kwart voor 2 gestopt met stoken omdat het plezier weg was.

Dit jaar bij meerdere adressen gekocht en dan loopt de teller toch al snel op. Zit nu nog redelijk ruim binnen budget maar met de aankomende bestelling van Evo, Pangu en St8ment producten en nog een lokale dealer te bezoeken zal ik er wel iets over heen gaan.

M'n huidige bestellingen staan nu op 1100 eu.
M'n totaal budget zal rond de 2500 eu zijn.
Ik wacht nog even de demo's af voor ik verder ga met bestellen.

Begin van het jaar begonnen met 350 euro maar al snel er overheen :shy: (tsja 1e jaar volledig forum :bonk: ) Gelukkig in goed overleg budget naar 'plafondloos' gezet :D Zit momenteel op 1100 euro en zal tussen de 1250 en 1500 ophouden denk ik.....

Mooi om te lezen dat de freaks beginnen met een plafond en dan rustig aan maar ophogen of zelfs afschaffen.

Sinds vorig jaar ben ik eigenlijk zonder budget gaan werken. Ik haal de echte toppers en de toppers in spe.

Dan zie ik wel waar ik eindig.

Hier begonnen met 1000 als budget, moment dat ik er overheen ging besloten budget los te laten en gewoon te kopen wat me mooi lijkt.

Begonnen met een budget van 1500, inmiddels zit ik daar al over heen. Nu mezelf voorgenomen om de toppers die ik nog tegenkom aan te schaffen en wel te zien waar ik eindig. Helemaal met de gedachte dat deze hobby nog wel eens snel ten einde gebracht kan worden en we er nu nog van moeten genieten.

Had mij voorgenomen dit jaar het budget te halveren. Vorig jaar voor 3,5k ingekocht en dat was toch net iets te veel. Om kwart voor 2 gestopt met stoken omdat het plezier weg was.

Dit jaar bij meerdere adressen gekocht en dan loopt de teller toch al snel op. Zit nu nog redelijk ruim binnen budget maar met de aankomende bestelling van Evo, Pangu en St8ment producten en nog een lokale dealer te bezoeken zal ik er wel iets over heen gaan.

Beter verdelen?
Dus om 18u, om 22u en 00u je producten verdelen?
Heb gemerkt dat ik op die manier eindeloos kan blijven stoken. half uurtje stoken dan naar binnen, en na uurtje of 2 gaat het weer kriebelen

Pak dit jaar groots uit omdat ik het jaar erop niet in Nederland vier (bezoek bij vrienden in buitenland.
Begon op budget tussen de 500-1k en is inmiddels 2k. Zal wel uitschieten naar ergens tussen de 2.5-3k.

Beter verdelen?
Dus om 18u, om 22u en 00u je producten verdelen?
Heb gemerkt dat ik op die manier eindeloos kan blijven stoken. half uurtje stoken dan naar binnen, en na uurtje of 2 gaat het weer kriebelen

Ik heb van 18.00 tot einde bijna non stop gestookt. Af en toe wel een korte pauze, em dan heb ik nog wat losse cakes over.

Zo, dat zijn toch serieuze bedragen als je het uitdrukt in geld. :bonk: Ik teken voor 1250 max.

Laatst bewerkt:
Ik heb van 18.00 tot einde bijna non stop gestookt. Af en toe wel een korte pauze, em dan heb ik nog wat losse cakes over.

Jeetje, heb je een lijst? Zoniet, hoeveel cakes/compounds had je?
Ik heb iets van 30 dozen en compounds om van 00.30 tot 03.00 te stoken en vrees ook een beetje dat het op gegeven moment wel zat ben.

Net ook maar eens gekeken waar ik op zat, 3800 en het seizoen is nog niet eens begonnen... En heb nog geen Funke boxen of cakes:(

Heb nog niks besteld en een budget heb ik niet, ik koop wat ik mooi vind, maar meestal zit ik tussen de 950 en 1050.

Jeetje, heb je een lijst? Zoniet, hoeveel cakes/compounds had je?
Ik heb iets van 30 dozen en compounds om van 00.30 tot 03.00 te stoken en vrees ook een beetje dat het op gegeven moment wel zat ben.

Lijst staat ook ergens in het lijstjes topic van vorig jaar, maar was niet compleet.

Zo uit mijn hoofd 35 boxen / compounds en over de 100 losse cakes. Moet ik wel zeggen dat ik de boxen veelal los heb gefakkeld. Wil dit jaar meer projectjes maken.

Maar succes met stoken, 30 of meer boxen is aardig doorstoken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan