Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?

Elk jaar weer..Kan het niet laten nog even langs de lokale vuurwerkshop te lopen en nog een euro of 75 uit te geven (voor de zekerheid..). Dat is dan dus het spul waar je ook altijd weer mee blijft zitten in legio plastic tassen. Ik richt me dan overigens wel altijd enkel op het klassieke spul! De nostalgie van het meterpakket bijvoorbeeld blijft toch wel boeien :)

Dit jaar gepland nog een hele hoop kleinspul en wat 100.000 klappers opgehaald op de tweede afhaaldag, dus niet echt de laatste afhaaldag maar goed. Gezien ik op oudjaarsdag zelf genoeg stook heb ik dan geen tijd meer om naar een vuurwerkwinkel te gaan.

Nee, ik verbaas me altijd over de hoeveelheid als je het opeens in tastbare vorm allemaal ziet. Voel dan niet de behoefte om er nog meer bij te halen en daar de jackpot voor te betalen.

Dit jaar alles voor de verkoopdagen bestellen. Het grootste deel is al besteld. Uitzondering is de happy hour bij een lokale vuurwerkwinkel, dan gaat alles met 50% korting de deur uit. Denk dat ik daar dan even niet vanaf te houden ben. Budget voor dat uurtje: € 50,-

Zag vorig jaar bij toeval dat Vuurwerktotaal vanaf een uur of half 5 een veiling had, misschien dat ik toch overstag ga en even een kijkje ga nemen voor max 100 euro.

Ik tuin er elk jaar in...
Vorig jaar met de single shot hype nog 3 pakken kometenbombe en drie pakken ball pythons gekocht voor de hoofdprijs

Hier in de buurt heeft 1 winkel altijd t laatste uurtje happy hour sale
Vorig jaar de high kick china red voor 48 en de bulldozer voor 55 gescoord....
Kon t toch niet laten...
De vriend van me moeder koopt altijd op deze wijze zn vuurwerk , die had zowat elke box van china red voor een spotprijs

Happy hour is altijd wel leuk. Enige puntje is de gok of er dan nog wel wat leuks tussen zit of dat het mooiste al uitverkocht is... Afgelopen jaar de Artillery voor €78 kunnen krijgen op die manier, dat is dan wel weer leuk!

Op laatste dag koop ik nooit iets, ben dan te druk bezig met van alles en heb niet de behoefte om nog iets te scoren, vaak vind ik dat ik dan al teveel heb. :D

Ik ben erg gevoelig voor impulsaankopen wat maakt dat ook afgelopen jaar ik nog even vlug naar binnen ben gelopen bij de locale dealers. Niks geks, maar toch 30 euro armer geworden. Zal dit jaar wel hetzelfde zijn.

Vorig jaar is het mij voor het eerst gelukt om niks bij te halen. Hopen dat het dit jaar ook weer lukt.

Ik haal nooit wat bij, zeker nu niet met die freakacties. Zodra je alles gaat ophalen schrik je toch wel enigszins van de hoeveelheid vuurwerk die je besteld hebt heel het jaar door..

Het hangt serieus af van het geld. Afgelopen jaren had ik helaas het budget niet meer om extra's in te kopen. Maar mocht het geld er zijn, dan gebeurt het hoe dan ook. Elke eurocent gaat in de laatste 3 maanden van t jaar op aan benzine om vuurwerkshows te rijden OF extra vuurwerk namelijk.

Tijdens het ophalen van m,n bestellingen haal ik niks extra,s, maar ga de laatste dag altijd met m,n dochter en dit jaar ook met m,n zoontje wat klein stook voer halen.(meterpakket fluit potjes en kleine cakes) kan mezelf niet altijd inhouden om toch een wat grotere cake alsnog mee te nemen en met de volgende zin naar je hoofd geslingerd te krijgen: heb je niet genoeg:confused: :cool:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan