Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staat op privé?Prachtbak, vanaf 49 seconden. Vanaf vier hoog gefilmd. Het filmpjes is helaas geen topkwaliteit, maar de spinners en harde burstknallen springen er wel uit
Dit is meer een liefhebbersding dan een spektakelbak. Ik vind 'm de mooiste van de Red Lantern reeks. Maar ook voor 180 koop ik zo'n mooie 2kg nem bak nevernooitnie, max 130 mss op een gulle rijke dag. Dan maar geen vw.Net filmpje gekeken, deze staat nu voor 180 te koop. Aardige box maar voor dat geld mis ik de wow factor, ook niet echt een spetterende finale. Voor dat geld koop je ook de Tomahawk van Pangu, toch een flink dikkere doos naar mijn mening.
Dit is meer een liefhebbersding dan een spektakelbak. Ik vind 'm de mooiste van de Red Lantern reeks. Maar ook voor 180 koop ik zo'n mooie 2kg nem bak nevernooitnie, max 130 mss op een gulle rijke dag. Dan maar geen vw.
Dan maar geen vw??
Dat zal nooit bij me opkomen, dan eerder geen vreten...![]()
Ik zit met alimentaie en andere zaken ( kinderen etc, dus er moet eten worden gekocht he ) ) en toch kan ik het nog steeds betalen. Echter wat Richard zegt, dat heb ik ook. Het moet wel leuk blijven en de prijzen zijn niet mals. Mocht het de kant opgaan dat ik ook mijn zomervakantiepotje moet gaan aanbreken, dan is voor mij echt de lol er af.
Vooruit, €150 op een goeie dag.Dit is meer een liefhebbersding dan een spektakelbak. Ik vind 'm de mooiste van de Red Lantern reeks. Maar ook voor 180 koop ik zo'n mooie 2kg nem bak nevernooitnie, max 130 mss op een gulle rijke dag. Dan maar geen vw.