Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

Dit jaar bij Ano vuurwerk, heb daar goed kunnen scoren met de China red actie. Misschien nog naar Valk/vuurwerk per doos, 2x geweest en zeer goed bevallen. Is de 3 uur rijden zeker waard :D

Vuurwerkland-Steenbergen, Bredavuurwerk, Haokan vuurwerk Roosendaal en Ed Raket vuurwerk BoZ.
Kortom het West-Brabantse rondje.

Intratuin Duiven, tot nu toe 2 x Vuurwerk Outlet Gelderland en Almere Haven. Komt sowieso nog Huisman in Huissen bij en misschien nog een adresje in de buurt

Dit jaar ga ik wel wat kilometers maken.
1e dag:
Intratuin Amersfoort door de China red actie.
Amer Vuurwerk in Driebergen.
Vuurwerk Almere Haven.
Vuurwerk Vathorst.
De eerste dag is nog wel allemaal redelijk in de buurt.
2e dag:
Haokan Pijnacker
Vuurwerk outlet Gelderland
Knalkneet Rijssen
Piroshop Arentz Zutphen
2e dag ga ik wel wat kilometers maken.

Zoals elk jaar probeer ik weer 1 of 2 nieuwe winkels aan te doen. Zo rouleert het elkaar weer een beetje.

Dit jaar gaan we naar:
Piroshop.
Almerehaven 1e keer.
De knallende ketel 1e keer.
En waarschijnlijk nog naar Kartonknaller of Knalkeet.

BredaVuurwerk
Coppelmans Valkenswaard
Orthen
Haokan Oisterwijk
TP Vuurwerk
Valk/Vuurwerk per doos

Voorgaande jaren ging ik naar meerdere winkels. Dit jaar alles bij één winkel.
Geen stress, alleen een paar keer heen en weer rijden en als ik er toch ben en het is druk dan help ik ook even mee in de winkel.

De Driesprong te Zoetermeer.
Haokan te Pijnacker.
Verbakel vuurwerk te Pijnacker.
Piroshop Arentz te Zutphen.

Komen hoogstwaarschijnlijk nog 1 of twee winkels bij.

Ik pak lokaal standaard 2-3 adresjes, verder 2 adresjes op max. 100 km afstand op dezelfde route. Winkels verschillen per jaar. Zo houden we de benzinekosten enigszins beperkt.

Dit jaar voor het eerst naar freakshops! Eerste ronde Vuurwerk Steenbergen + Breda Vuurwerk. Tweede Ronde Intratuin Duiven voor China Red + Kranenburg voor Funke. Derde ronde Vuurwerkduitsland en omgeving.

Eerste dag rondje noord. Letterlijk alles in de stad op 1 zaak na in het stadje waar ik oen vier. Dag 2 zoek ik, met een andere freak, Overijssel op voor het rondje valk, keet, IT Almelo. Word een gezellig dagje en je zit niet alleen te sjouwen :D

Laatst bewerkt:
Vorig jaar voor het eerst een bezoekje gebracht aan Sparkles vuurwerk in Sittard. Kom al een aantal jaar ook bij de Houtse Bazar in Helmond. Zeker een aanrader, leuke collectie en vriendelijk personeel. Heb ook ervaringen met Anovuurwerk (ook meer dan prima) en de lokale boerenbond etc.

Natuurlijk als iemand die bij de grens woont geregeld een bezoekje gebracht aan verschillende Duitse supermarkten en Vuurwerk-Duitsland.

Wat ik dit jaar allemaal ga bezoeken? Geen idee. Zal waarschijnlijk een combinatie van 2 a 3 winkels worden.

Voor mij wordt het Intratuin Almelo, Vuurwerk Outlet Haulerwijk, PyroDepot en de winkel waar ik mijn gewonnen Berlin op kan halen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan