Kuiper Koekange

Ik wil jullie nog even bedanken voor de goede service en mooie producten! durf het bijna niet te vragen haha, Maar doen jullie ook aan januari aanbiedingen..:p

Alles was weer perfect geregeld. Ophalen op het afgesproken tijdstip verliep mooi vlot, had zelfs hulp bij het inladen. Tot volgend jaar maar weer.

Alles weer top geregeld. Ging allemaal vrij snel en het vuurwerk netjes naar de auto gebracht :D
Net als aflopen jaar waren er toch een tweetal artikelen niet ondanks het vroege bestellen. Hier werd wel een goed alternatief voor geboden. Ook nog wat los bijgekocht voor een mooie prijs.
Bedankt Johan en team Kuiper!! Till next time!

Als het goed is beginnen ze in het voorjaar met de uitverkoop. Dit zal per maand een importeur zijn (als het als voorgaande jaren gaat) en ze beginnen meestal april/mei.

Hier ook naar alle tevredenheid gehaald. Bestelsysteem had er een teringzooi van gemaakt, maar van tevoren al wat heen en weer gemaild met Johan en op de dag zelf werden de ontbrekende dingen snel bijgeraapt. Perfect en tot volgend jaar!

Dinsdag avond geweest, in het uitgestorven uurtje (18-19), snel geholpen.. alles klopte of er was een prima vervanger voor. met wat vrienden voor een kleine 175 euro bijgehaald, dat was een prima deal! Ook via deze weg wil ik Team Kuiper en uiteraard Johan bedanken voor de service en het prettige contact. TOT volgend jaar!

Grappig, volgens mij heb ik nog met jullie een praatje gemaakt.

Het was weer super op oudjaarsdag. Dit was niet gelukt zonder de geweldige acties van Kuiper, daarvoor nogmaals dank !

Heb mijn lijstje alweer klaar voor dit jaar. Hoop dat ik er in de actie maanden (indien die er komen) er wat van kan scoren. Zal iets rustiger aan doen dan afgelopen jaar, haha.

Back
Bovenaan