Kuiper Koekange

Geheimzinnig gedoe allemaal om e.e.a. alleen via een pm af te handelen in plaats van mensen mee te laten genieten hier op het forum. Makkelijk voor je wanneer 16000 mensen je ineens spammen. Gewoon je aanbiedingen (excel sheet o.i.d) hier neerzetten. Immers er zijn zat freaks die mandjes vullen als hobby hebben. :)

Jij hebt echt altijd wel wat te zeiken he?

Wees blij dat er winkels aan de freaks denken, heel veel extra werk voor weinig extra winst, soms zelfs minder winst schat ik in.

Wat is het probleem nu? als je de lijst wil hebben dan even een pm en je krijgt dan toch de info.

Als je de prijzen zou neerzetten krijg je helemaal een bende, dan gaat men deze bodemprijzen vergelijken met normale verkoop.

Ik begrijp beide

Nou die mail is er al ff geleden uit bij mij.
Maar nog steeds geen reactie.

Maar inderdaad als je nadere info wil kan je ff mailen!!:p
Wat is het probleem nu? als je de lijst wil hebben dan even een pm en je krijgt dan toch de info.

Als je de prijzen zou neerzetten krijg je helemaal een bende, dan gaat men deze bodemprijzen vergelijken met normale verkoop.

Ik begrijp beide

Mensen die nog niet zijn benaderd voor een afhaaltijd kunnen mij PM'en als ze voorkeur hebben voor een tijd. Dan kunnen we hier rekening mee houden!

Gister laatste bestelling geplaatst, zie jullie de 29e! Bedankt alvast voor de topservice en mooie prijzen!

Mensen die nog niet zijn benaderd voor een afhaaltijd kunnen mij PM'en als ze voorkeur hebben voor een tijd. Dan kunnen we hier rekening mee houden!

Inmiddels een pm gestuurd 2 dagen geleden. Maar nog niks gehoord, ben ik gewoon ongeduldig. Of er tussen door geschoten?

Inmiddels een pm gestuurd 2 dagen geleden. Maar nog niks gehoord, ben ik gewoon ongeduldig. Of er tussen door geschoten?

Inmiddels bericht gehad, en alles is geregeld! Kan gebeuren met de drukte.

Vanmiddag nog even een bestelling gedaan. Wat een heerlijke winkel is het toch, en de prijzen en acties zijn gewoon geweldig!

Kuiper bedankt alvast en tot dinsdag!

kan iemand me uitleggen hoe het nu gaat met gratis vuurwerk ik bestel elke keer bij waar geen korting op zit komen we dan wel in aanmerking voor gratis voorwerk of wij als freak helemaal niet?

kan iemand me uitleggen hoe het nu gaat met gratis vuurwerk ik bestel elke keer bij waar geen korting op zit komen we dan wel in aanmerking voor gratis voorwerk of wij als freak helemaal niet?

Dat geldt voor de mensen die geen gebruik maken van kortingsacties.

Zo vanmorgen alles opgehaald om 08:00 zoals afgesproken met Pyroguy (Johan). Bij aankomst werd ons meteen gezegd, door een mevrouw achter de balie, dat we ons aan de tijd moesten houden die we opgekregen hadden. De tijd die ik had gekregen was 19.00. Maar uitgelegd te hebben dat ik met Johan had afgesproken dat we 08:00 konden komen, werd er nog een beetje moeilijk gedaan. Maar uiteindelijk werd dan alles toch bij elkaar gezocht.

Waren toch zo'n 10 bestellingen en daarvan mistte er nog 1, deze werd even snel bij elkaar gepakt (kleine bestelling). En na alles gecontroleerd te hebben, kwamen we erachter dat er 1 Pangu cake mistte en dat er een aantal vervangers waren. Zo was de killer instinct niet geleverd en de Days of Thunder van Pangu. En was er 1 wake-up call niet meer.

Na ongeveer een uur waren we dan ook weer weg. Stuk beter als vorige jaren,en vooral heel rustig dus konden goed alles checken. Er waren alleen een paar freaks en wat mensen voor losse bestellingen.

Ik wil Johan en iedereen van Kuiper bedanken en alvast een prettige jaarwisseling en goed nieuwjaar wensen! En natuurlijk tot volgend jaar!

Back
Bovenaan