Donderduif
VWC lid
Of we zijn gewoon dankbaar voor het werk wat ze doen ipv discussiëren over dingen die hier wel of niet besproken mogen worden. Als hier maar gepost word wanneer een actie begint, moet toch voldoende zijn? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat het hier niet besproken mag worden komt niet van vwc uit hoor ...
Snap de ophef niet. Zoals eerder gemeld als je wilt weten waarin dit zo is dan stuur je pyroguy een Pm en dan krijg je zeer waarschijnlijk uitleg.
Het kost gewoon geld idd..maar dat kost het draaiende houden van de website van vwc ook. Dus ik snap het prima, dat het promoten van een freakactie (waar een winkelier gewoon aan verdiend) ook geld kost.
Maar dan krijg je verschillen kerel, wie mag wel en geen acties publiceren hier op het forum.
Als we met zijn allen een euro pp doneren kan die site echt wel onderhouden worden en blijf je onafhankelijk en hoef je ook geen verschil te maken met acties hier op het forum. En een eigen server draaien is niet meer van deze tijd. Je neemt gewoon een pakket bij een hosting provider waar je een pakket afneemt en betaald een bedrag x per maand.
Maar Kuiper wil zelf geen acties hier op het forum hebben heb ik begrepen.Zal wel gezeur door komen met de reguliere klanten die via zijn website bestellen en de volle pond moeten betalen.
Dus even een paypal knop aanmaken en heb je die euro van mij sowieso.
Leden genoeg dacht ik zo. Een echte pyro/fan heeft dat er wel voor over dacht ik.
Aantal Leden 18.535 !!
Boys we dwalen Off topic. Elke winkelier kan een actie opzetten zolang hij/zij zich aan de voorwaarden houdt. Er is met alle winkeliers die in het verleden een actie hebben gehouden contact geweest. Hierop hebben een aantal winkeliers besloten om door te gaan en een aantal hebben hier van afgezien, en dat is een ieders goed recht.
Op het moment dat er gekozen wordt om niet door te gaan is het echter niet eerlijk naar de collega winkeliers als de winkel topics een semi freakactie worden. Vandaar dat enkele items zijn weggehaald nadat de definitieve keuze werd gemaakt door in dit geval Kuijper.
wanneer gaar alles online ( november ?)