Kuiper Koekange

Of we zijn gewoon dankbaar voor het werk wat ze doen ipv discussiëren over dingen die hier wel of niet besproken mogen worden. Als hier maar gepost word wanneer een actie begint, moet toch voldoende zijn? :)

Censuur of bepalingen selectief van... wel dit.. of wel dat. Dit niet maar, dan wel niet bij deze.

Zo ging het ook ineens bij AVP. Zou wel mooie zijn compleet onafhankelijk te zijn.

ieder zijn mening

Dat het hier niet besproken mag worden komt niet van vwc uit hoor ...
Snap de ophef niet. Zoals eerder gemeld als je wilt weten waarin dit zo is dan stuur je pyroguy een Pm en dan krijg je zeer waarschijnlijk uitleg.

Als het niet vam vuurwerkcrew afkomt waarom stonden de acties er dan eerst wel op, zijn deze door vwc verwijderd, en wordt hier door vwc melding van gemaakt.
Ik erger me niet hoor, maar vind dat ik deze vraag wel mag stellen toch?

komt het weleens in mensen op dat je soms niet teveel moet vragen en zeuren over van alles en nog wat omdat je misschien jezelf in de vingers gaat snijden?
Daarnaast is het elke winkelier vrij om actie wel of niet op het forum te zetten. Als ze ervoor kiezen om acties er toch niet op te zetten dan is dat toch prima?
Als je wat wilt weten mail/app/postduif je naar de winkelier of medewerkers.
greetzz

Zeuren?
Ik stel een normale vraag, waar naar mijn mening ook normaal antwoord op gegeven kan worden.
Al is het een open antwoord omdat er meer dingen spelen, prima.
Waarom toch altijd dat betweterige als er ook maar een enigszins oprechte of kritische vraag gesteld wordt op het forum.

Overigens niet naar jou persoonlijk bedoeld tjopper!

Het kost gewoon geld idd..maar dat kost het draaiende houden van de website van vwc ook. Dus ik snap het prima, dat het promoten van een freakactie (waar een winkelier gewoon aan verdiend) ook geld kost.

Het kost gewoon geld idd..maar dat kost het draaiende houden van de website van vwc ook. Dus ik snap het prima, dat het promoten van een freakactie (waar een winkelier gewoon aan verdiend) ook geld kost.

Maar dan krijg je verschillen kerel, wie mag wel en geen acties publiceren hier op het forum.
Als we met zijn allen een euro pp doneren kan die site echt wel onderhouden worden en blijf je onafhankelijk en hoef je ook geen verschil te maken met acties hier op het forum. En een eigen server draaien is niet meer van deze tijd. Je neemt gewoon een pakket bij een hosting provider waar je een pakket afneemt en betaald een bedrag x per maand.

Maar Kuiper wil zelf geen acties hier op het forum hebben heb ik begrepen.Zal wel gezeur door komen met de reguliere klanten die via zijn website bestellen en de volle pond moeten betalen.

Dus even een paypal knop aanmaken en heb je die euro van mij sowieso.:idea:

Leden genoeg dacht ik zo. Een echte pyro/fan heeft dat er wel voor over dacht ik.

Aantal Leden 18.535 !!

18.535 leden....waarvan er afgelopen jaar nog geen 100 de vuurwerkpetitie hebben ondertekend....helaas zat leden maar ook weinig echt aktieve leden.

Maar dan krijg je verschillen kerel, wie mag wel en geen acties publiceren hier op het forum.
Als we met zijn allen een euro pp doneren kan die site echt wel onderhouden worden en blijf je onafhankelijk en hoef je ook geen verschil te maken met acties hier op het forum. En een eigen server draaien is niet meer van deze tijd. Je neemt gewoon een pakket bij een hosting provider waar je een pakket afneemt en betaald een bedrag x per maand.

Maar Kuiper wil zelf geen acties hier op het forum hebben heb ik begrepen.Zal wel gezeur door komen met de reguliere klanten die via zijn website bestellen en de volle pond moeten betalen.

Dus even een paypal knop aanmaken en heb je die euro van mij sowieso.:idea:

Leden genoeg dacht ik zo. Een echte pyro/fan heeft dat er wel voor over dacht ik.

Aantal Leden 18.535 !!

Ik draai zelf ook op andere forums mee en ben zelf ook beheerder op een forum (geen vuurwerk). Je ziet overal dat het minder wordt. Denk niet dat je met een donate button veel op zal schieten, wat dat betreft.
Het heeft overigens niks met regulieren klanten te maken.

Boys we dwalen Off topic. Elke winkelier kan een actie opzetten zolang hij/zij zich aan de voorwaarden houdt. Er is met alle winkeliers die in het verleden een actie hebben gehouden contact geweest. Hierop hebben een aantal winkeliers besloten om door te gaan en een aantal hebben hier van afgezien, en dat is een ieders goed recht.

Op het moment dat er gekozen wordt om niet door te gaan is het echter niet eerlijk naar de collega winkeliers als de winkel topics een semi freakactie worden. Vandaar dat enkele items zijn weggehaald nadat de definitieve keuze werd gemaakt door in dit geval Kuijper.

Boys we dwalen Off topic. Elke winkelier kan een actie opzetten zolang hij/zij zich aan de voorwaarden houdt. Er is met alle winkeliers die in het verleden een actie hebben gehouden contact geweest. Hierop hebben een aantal winkeliers besloten om door te gaan en een aantal hebben hier van afgezien, en dat is een ieders goed recht.

Op het moment dat er gekozen wordt om niet door te gaan is het echter niet eerlijk naar de collega winkeliers als de winkel topics een semi freakactie worden. Vandaar dat enkele items zijn weggehaald nadat de definitieve keuze werd gemaakt door in dit geval Kuijper.

Zo is het inderdaad.

wanneer gaar alles online ( november ?)

Zodra het assortiment bekend is komt het ook online :wink:
We wachten eerst even rustig de demonstraties van alle leveranciers af. Naar verwachting zal het ergens in november weer volledig online staan, zoals voorgaande jaren.

Back
Bovenaan