Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staat op mijn planning om op korte termijn weer van start te gaan. Ga mijn best doen om het ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen!
Vond vorige jaar de manier van uitgeven wat rommelig maar top vuurwerk voor mooie prijzen.
zeker de 2,5 uur rijden wel waard
Bijna juli , nog geen nieuws?. Beetje stil rond Kuiper dit jaar
Berichten over Kuiper mogen hier zeker staan, mits ze geen betrekking hebben op een eventuele actuele kortingsactie. Dit is zo afgestemd met Kuiper.
Wat is de reden dat andere winkels met ditsoort kortingsacties danwel een freakactietopic danwel reacties in het winkeltopic hebben. En dit hier niet is toegestaan?
Altijd weer die commerciële insteek. Geld geld geld.
Een forum is toch voor info. Bullshit met dat sponsor gedoe. Word toch eens een onafhankelijke forum. Ik stem voor een VWCexit. Weg uit die commerciële bende. Als alle forum leden nou een euro doneren, dan kun je de site ook wel onderhouden.
Dat het hier niet besproken mag worden komt niet van vwc uit hoor ...
Snap de ophef niet. Zoals eerder gemeld als je wilt weten waarin dit zo is dan stuur je pyroguy een Pm en dan krijg je zeer waarschijnlijk uitleg.
Of jij mijdt dit topic. Kunnen anderen nog wel wat bespreken en hoef jij je niet te ergeren ...
Opgelost !