Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
...Ik heb kuiper hier een week geleden in totaal 3 keer over gemaild omdat ik maandag 29 december vrij heb genomen om langs verschillende winkels in gelderland en Overijssel mijn bestelling op wil halen en ik hierdoor geen andere dag kan langskomen...
Ik heb nu ongeveer een week geleden besteld hier en dit is de eerste keer dat ik hier bestel. Tijdens het bestellen kon ik echter geen afhaaltijd instellen. Ik heb kuiper hier een week geleden in totaal 3 keer over gemaild omdat ik maandag 29 december vrij heb genomen om langs verschillende winkels in gelderland en Overijssel mijn bestelling op wil halen en ik hierdoor geen andere dag kan langskomen. Ook heb ik pyrobow hier over benaderd. Echter geen 1 keer een reactie ontvangen. Ze zullen het wel te druk hebben.
Ik ben dus benieuwt hoe deze procedure werkt en dat ik zeker weet dat ik het de 29ste op kan halen?
Wie heet al vaker bij kuiper bestelt en weet hoe het werkt?
Die Super 6-19 / Big 19 zijn dit 6 of 12 cakes?
Ja maar voor die prijslijkt me sterk aangezien je bij vuurwerkland 12 voor 139 hebt
Ja maar voor die prijslijkt me sterk aangezien je bij vuurwerkland 12 voor 139 hebt