Kuiper Koekange

Maar goed, de Knock Down blijft daarmee net zo duur bij Kuiper. Dan zou de keuze makkelijk moeten zijn ... :wink:

Ik heb nu ongeveer een week geleden besteld hier en dit is de eerste keer dat ik hier bestel. Tijdens het bestellen kon ik echter geen afhaaltijd instellen. Ik heb kuiper hier een week geleden in totaal 3 keer over gemaild omdat ik maandag 29 december vrij heb genomen om langs verschillende winkels in gelderland en Overijssel mijn bestelling op wil halen en ik hierdoor geen andere dag kan langskomen. Ook heb ik pyrobow hier over benaderd. Echter geen 1 keer een reactie ontvangen. Ze zullen het wel te druk hebben.

Ik ben dus benieuwt hoe deze procedure werkt en dat ik zeker weet dat ik het de 29ste op kan halen?
Wie heet al vaker bij kuiper bestelt en weet hoe het werkt?

Je krijgt automatisch bericht wanneer jij je vuurwerk op kunt halen. Maar ze zijn hier wel heel flexibel in en willen graag aan je wens tegemoet komen. Ik zou zeggen, bel of mail ze, of stuur pyroguy een pb.

...Ik heb kuiper hier een week geleden in totaal 3 keer over gemaild omdat ik maandag 29 december vrij heb genomen om langs verschillende winkels in gelderland en Overijssel mijn bestelling op wil halen en ik hierdoor geen andere dag kan langskomen...

Dan heb je dikke pech want Kuiper zit in Drenthe.

Ik heb nu ongeveer een week geleden besteld hier en dit is de eerste keer dat ik hier bestel. Tijdens het bestellen kon ik echter geen afhaaltijd instellen. Ik heb kuiper hier een week geleden in totaal 3 keer over gemaild omdat ik maandag 29 december vrij heb genomen om langs verschillende winkels in gelderland en Overijssel mijn bestelling op wil halen en ik hierdoor geen andere dag kan langskomen. Ook heb ik pyrobow hier over benaderd. Echter geen 1 keer een reactie ontvangen. Ze zullen het wel te druk hebben.

Ik ben dus benieuwt hoe deze procedure werkt en dat ik zeker weet dat ik het de 29ste op kan halen?
Wie heet al vaker bij kuiper bestelt en weet hoe het werkt?

Ik krijg veel PM's, dus dan gebeurt het wel eens dat ik eentje vergeet of er overheen lees. Excuses dat er niet eerder gereageerd is. Inmiddels heb ik je via PM benaderd over het betreffende onderwerp.

Mensen die geen afhaaltijden met mij hebben besproken krijgen via de mail binnenkort een tijd toegewezen.

Ik denk dat veel mensen inmiddels wel hebben besteld en zich nu aan het voorbereiden op de verkoopdagen (net als wij). Graag wil ik het volgende even onder de aandacht brengen:

- Neem graag zelf je ordernummers mee, om misverstanden te voorkomen! Uitprinten van alle bestellijsten is niet noodzakelijk, opschrijven van de nummers (70000 xxx, waarbij de XXX van belang is). Voor het controleren kan het wel handig zijn misschien.

- Neem de tijd om je bestelling te controleren! We doen ons best alles goed in te pakken, maar er kan altijd iets fout gaan.

- Mensen die in de zomermaanden hebben besteld en recht hebben op gratis cakes: Ik heb nog geen tijd gehad om deze bij iedereen toe te voegen, dus het kan zijn dat we dit tijdens het afhalen nog even doen.

Back
Bovenaan