Kuiper Koekange

Dit jaar op twee artikelen na, mijn gehele vuurwerk collectie tbv van mijn jaarlijkse vuurwerkshow bij Kuiper vuurwerk besteld.

Na het opgeven van mijn wensenlijstje zijn we tot een afspraak gekomen. Bij het bestellen bleek dat bij een tweetal artikelen niet helemaal mogelijk was wat ik wilde. Hier werd een vervangend artikel voor voorgesteld, dat in het eerste geval gelijkwaardig is en in het tweede geval zelf een verbetering genoemd mag worden.

Kortom een zeer nette en professionele afhandeling van Kuiper/Pyroguy.

royal fireworks knockdown 6 singleshots 1.50
royal xxtreme 100 stuks voor 42.95, beetje duur niet? 100 / 6 = 16.6 = 17 *1.5 = 25.50, als ik in drenthe zou wonen wist ik het wel.
voor de rest bij de op is op sectie leuke aanbiedingen!

Kwa singleshots bedoel ik, ik heb ook niet gezegd dat het dezelfde producten zijn.

ik snap ook je vergelijking niet als de enen harde gaat of mooier is is het toch logies dat hij duurder is ?
het is net of je gaat vergelijken als de enen cake 100 schot heeft en de ander maar 30 of zie ik dat nou verkeert

ik snap ook je vergelijking niet als de enen harde gaat of mooier is is het toch logies dat hij duurder is ?
het is net of je gaat vergelijken als de enen cake 100 schot heeft en de ander maar 30 of zie ik dat nou verkeert

Ik snap hem wel degelijk. Die extreme versie is een stuk duurder terwijl het een budget variant is.
De gewone knockdown heeft 4 gram kruit en de extreme 3 gram kruit. Dus eigenlijk zou de extreme goedkoper moeten zijn.

Niet zo druk maken misschien moet johan dat nog wel aanpassen of zo.
Bij sommige shops heb ik ze al voorbij zien komen voor 22,50 per 100 stuks.

ach en anders haal je ze ergens waar ze goedkoper zijn. Kuiper heeft dusdanig goede acties dat het dit dan wel weer compenseert. gewoon genoeg ander siervuurwerk halen ;-) En misschien moet het nog aangepast worden zoals boven gezegd word.
greetzz

Back
Bovenaan