Kuiper Koekange

gewoon rustig afwachten. Komt vanzelf, het is nog lang geen eind december dus je hebt nog ff tijd om te bestellen.
greetzz

hoe is het eigenlijk afgelopen met het ophalen van je bestelling om 00.00
is het misschien mogelijk om voor 12 uur vast je bestelling te controleren voor de gene die van ver weg komen schilt dat een hoop tijd zeker als je dag er na weer er voeg uit moet :D

Goed, het begin is er. Mensen die gebruik willen maken van de actie kunnen mij een PM sturen.

Krijgt iedereen die al gebruikt heeft gemaakt van de maandacties via de mail hier ook nog bericht over of niet? Dan wacht ik daar wel op, anders graag even een PM.

gewoon rustig afwachten, kuiper kennende kan het nog even duren, maar dan heb je ook wel wat.
Daarnaast is het niet zo dat ze op 1 december stoppen met die kortingen denk ik. Dus je hebt ff tijd om te kopen;-)
correct me if I'm wrong...
greetzz

Krijg je dit jaar ook weer gratis cake's bij je bestelling? Kan er in ieder geval niets over vinden in de webshop

Hier krijg je nog geen melding van, maar ze worden wel toegevoegd. Dit zal een dezer dagen ook weer zichtbaar zijn in het winkelwagentje.

Over de afhaaltijden krijgen jullie nog bericht. Wanneer je een voorkeur hebt kun je PM'en, dan zal ik kijken of ik er rekening mee kan houden. Ik reken er op dat de mogelijkheid om 's nachts af te halen komt te vervallen.

Hier krijg je nog geen melding van, maar ze worden wel toegevoegd. Dit zal een dezer dagen ook weer zichtbaar zijn in het winkelwagentje.

Over de afhaaltijden krijgen jullie nog bericht. Wanneer je een voorkeur hebt kun je PM'en, dan zal ik kijken of ik er rekening mee kan houden. Ik reken er op dat de mogelijkheid om 's nachts af te halen komt te vervallen.

Is er al bekent wat de gratis producten zijn dit jaar? wil nu graag bestellen namelijk zodat ik zeker weet dat ik ze heb en niet dat bepaalde producten dan op zijn. als ik weet welke dingen gratis zijn dan motiveert het me misschien om nog net wat meer geld uit te geven.

Back
Bovenaan