Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je niet kan/wilt wachten dan bestel je toch ergens anders ... Of ga je er van uit dat je bij Kuipers het goedkoopst uit bent ? (zou goed kunnen) dan moet je niet klagen vind ik.
Wat ik al zei, dan bestel je toch ergens anders of je neemt het risico. Vorig jaar was het dezelfde discussie hier ... Wachten heeft, voor mij, toen goed uitgepakt.
Wel zuur als je achteraf gezien misgrijpt omdat je zo lang hebt gewacht. En dan begrijp ik best dat het allemaal extra is hoor, al deze kortingen, en daar ben ik alle winkeliers ook heel dankbaar voor. Maar dat neemt niet weg dat ik me kan vinden in wat TenJ zegt en het allemaal maar wat vaag klinkt. De meeste winkeliers met kortingsacties zijn allang open, dus waar is het wachten op?
Lol,comments als deze of comments als 'zit niet zo te zeuren om korting' slaan natuurlijk helemaal nergens op. Ze geven heus geen kortingen om jou als vuurwerkliefhebber een pleziertje te doen. Dat geeft het uiteindelijk wel, maar is niet het doel van de winkelier.
Verder lijkt de kortingsactie sowieso minder te worden dan afgelopen jaar toen overal 30% vanaf ging bij mijn bestelling, en niet alleen bij Wolff producten (€1000+ bestelling allemaal cakes). Op zich snap ik dat ook wel, want in deze omgeving ben ik bij andere winkeliers dit jaar nog geen goede kortingsactie tegengekomen. Jammer want ik was vorig jaar erg tevreden. Toch nog maar even rond kijken of ze ergens anders nog een leuke kortingsactie hebben want gelukkig maakt afstand me weinig uit.![]()
Korting korting korting, niemand mag tegenwoordig nog wat verdienen. Ik krijg daar dagelijks ook mee te maken. Het eerste wat mensen vragen is, wat is de korting? Ik wordt er soms ook gek van.
Korting korting korting, niemand mag tegenwoordig nog wat verdienen. Ik krijg daar dagelijks ook mee te maken. Het eerste wat mensen vragen is, wat is de korting? Ik wordt er soms ook gek van.
Tuurlijk mag men wat verdienen! Moet zelfs!
Kuiper komt zelf met het aanbod om offertes met speciale prijzen te maken, lees korting.
Wat voor korting verwacht men dan boven de 400 euro ???? Ik vindt 30% korting al veel.
Bij ons zijn de marges soms 2% op de producten in de branche waar ik in zit.Wat voor korting moet je dan nog geven.