Kuiper Koekange

kwintos dat komt omdat het momenteel onder 4 potten staat. ik ben het momenteel aan het uitbreiden. vanavond heb ik het systeem uitgebreid tot heel wolff.

Oke maar het is toch niet heel handig om een site online te gooien die maar half af is?
Niet om te zeuren hoor is alleen maar een tip lol.:p

Kwintos, er zijn sites die hun korting afbouwen. wij bouwen hem juist op.
als je panter namelijk nu aan je winkelwagen toevoegd, zal je zien dat het kortingssysteem al werkt;)

In de folder staat dat jullie ook de gate of heaven 1 t/m 3 verkopen, maar deze staan volgens mij niet op jullie site. Ga je die nog toevoegen?

Eerste kortingsregel:
Wolff producten 30% korting boven de 300 euro.
20% korting onder de 200 euro.

Probeer de regels uit. en graag feedback als er rare error's voor doen ;)

Net even getest en het werkt op de wolff artikelen, nu snel hopen dat de andere kortingen ook gaan werken en dan mijn bestelling plaatsten!

Net even getest en het werkt op de wolff artikelen, nu snel hopen dat de andere kortingen ook gaan werken en dan mijn bestelling plaatsten!
Het werkt maar gedeeltelijk op de Wolff artikelen, enkel de artikelen die onder het kopje Cakes vallen tellen mee. Alles onder siervuurwerk telt bij mij niet mee ( fonteinen / single shots e.d.)

Misschien een beetje een gekke vraag: vorig jaar telde het bruto bedrag voor de gratis cakes (dus voordat de 30% korting erover heen ging), op dit moment rekent het systeem aan de hand van je nettobedrag (dus na korting) het aantal gratis cakes uit. Is dat juist?

Misschien een beetje een gekke vraag: vorig jaar telde het bruto bedrag voor de gratis cakes (dus voordat de 30% korting erover heen ging), op dit moment rekent het systeem aan de hand van je nettobedrag (dus na korting) het aantal gratis cakes uit. Is dat juist?

Dit jaar hebben wij daar inderdaad voor gekozen. Vorig jaar was dit ook al de wens, alleen was dit niet mogelijk met het oude systeem.

Ik zie de Royal Thunder Smoke (rook singleshot) niet op jullie site staan.
Gaan jullie deze dit jaar niet verkopen? (zou ik jammer vinden)

Eddy.

Deze voeg ik vanavond toe. Er ontbreken meer producten van Royal, ook die zal ik vandaag nog toevoegen.

In de op = op staan dingen dubbel in met verschillende prijzen.

Prince and Princes

Royal Shining

Krijg ik deze cakes nu gratis?:p

Dit jaar hebben we bij kuiper i.v.m de crisis de scheidingslijn freak / consument lager gelegd.
Mensen die boven de 400 euro zitten en liever Netto prijzen hebben i.p.v gratis cakes kunnen hun bestelling door mailen voor een offerte.

Waar kan ik dat naar toe mailen ? Kan zo geen email adres terug vinden ...

Waar kan ik dat naar toe mailen ? Kan zo geen email adres terug vinden ...

naar [email protected]

Vincent, of iemand anders van KuiperKoekange, ik heb 3 vragen:
-Wordt de Crackling Sky (vuurwerktotaal) ook toegevoegd aan t assortiment van de webshop?
-Wordt de Pamela (Lesli) ook toegevoegd aan t assortiment van de webshop?
-De Psycho Mania hebben jullie al gratis bij o.a. de Golden Box, maar voegen jullie deze ook toe zodat we deze LOS kunnen bestellen?

Back
Bovenaan