Kuiper Koekange

Vorig jaar 6 december maar ik heb ze al gemailt over wanneer ze weer online gaan eergister alleen ik denk dat ik daar niet snel antwoord op krijg...! :P Maar ik ga dit jaar zeker weer bij ze halen, woon zelf in Meppel dus het is voor ons makkelijk te rijden.. Vorig jaar ging het bij mij allemaal super ik kreeg geloof ik zelfs een foutje in mijn eigen voordeel dus achja...

Ik weet niet meer wie, maar iemand vertelde mij pas dat de site 5 december weer geupdated wordt.. Of dit waar is weet ik niet, maar laten we het hopen :)

nog even over de prisj bij koekange, als je nar hun webshop gaat en klikt op siervuurwerk, die Romeinse kaars 30 sters, 12 stuks van € 3,95
zijn dat 12 van ie staven met elk 30 sterren in?
lijkt me allemaal goedkoop... :)

nog even over de prisj bij koekange, als je nar hun webshop gaat en klikt op siervuurwerk, die Romeinse kaars 30 sters, 12 stuks van € 3,95
zijn dat 12 van ie staven met elk 30 sterren in?
lijkt me allemaal goedkoop... :)

Klopt ja, Koekange is ook goedkoop, de service is er dan ook echter wel naar. :wink:

ja ik zag het, meestal doet kuiper dat altijd, in delen zijn producten uploaden. maar ik ben benieuwd, ziet er al goed uit!

Toevallig heb ik een tijdje geleden ook de vraag gekregen via pm over deze winkel. Ik zal mijn antwoord dan ook nog eens hier posten voor de mensen die er wat aan zouden kunnen hebben.

Hier het bericht, inclusief de vraag die aan mij gesteld werd:

**** zei:
Hey,

ik las dat je bij Kuiper in Koekange bent geweest. Ik ben van plan daar dit jaar ook te bestellen, maar ik las dat Mattenfreak er slechte ervaring mee heeft.. Hij moest een paar uur wachten en zijn bestelling klopte ook niet..
Heb jij het ook via internet besteld? En wat zijn jouw ervaringen er verder mee?

Groeten, Johan

Mijn reactie:

Benno zei:
Hey medefreak! ;)

Ja het klopt idd dat ik ook bij kuiper besteld heb vorig jaar, en dat jaar daar voor ook. En ook ik ben inderdaad niet echt tevreden. Wat voor mij vooral het vervelendste was, was dat mijn bestelling telkens niet klopte. Ik dacht de eerste keer dat het gewoon een foutje was, dus ach moet kunnen dacht ik.
Maar helaas was het afgelopen jaar weer raak. Ik kon het zelf niet ophalen omdat ik in het buitenland zat, dus toen ik eenmaal op de 31e weer terug thuis was, had ik weer een hele vervelende verassing. De bestelling klopte weer niet, en de 2 grootste cakes die ik besteld had miste ik samen met nog een aantal andere artikelen.

Over lang wachten o.i.d. heb ik niets te klagen, je komt gewoon binnen in een grote schuur om het zo maar te zeggen, en daar stond toen iemand op de (meters lange) balie te roepen dat je je afhaal-papiertje in moet leveren bij diegene. Dan wacht je tot je jou naam hoort en dan ben je weer weg. Dit duurde bij mij denk ik niet veel meer dan een kwartiertje de eerste keer. De 2e keer weet ik dus helaas niets van want toen heb ik het niet zelf op kunnen halen.

Dus het klopt inderdaad dat het niet helemaal naar wens gaat daar, maar ik ben zelf toch weer van plan om mijn (wolff) vuurwerk daar te bestellen. Dit is puur omdat het me echt een hele hoop geld scheelt. Ik ben van plan om dit maal de bestelling helemaal door te nemen en te controleren ter plekke en meteen terug te gaan voor de dingen die ik mis. (Ik ga er namelijk al wel van uit dat het zo is.. )

Het komt vooral denk ik omdat het gewoon echt een ontzettend groot afhaalpunt voor vuurwerk is, dat er waarschijnlijk bij de bestellingen niet alles goed gaat. De keus is dus aan jezelf of je het wel wilt of niet, maar ik adviseer jou ook gewoon, mocht je toch gaan, om ter plekke je bestelling te controleren en terug te gaan voor de dingen die je mist.
Of dat op dat moment gaat werken, is voor mij ook nog de vraag en eerlijk gezegd ook een beetje eng ja. Mocht ik er achter komen dit jaar dat het geen probleem is dan kom ik er zeker wel weer terug, maar als dit niet lukt zal ik er ook niet meer heen gaan.
Het is voor mij dus ook nog maar een beetje afwachten hoe het dit jaar gaat.

Ik hoop je hierbij een beetje een objectief oordeel gegeven te kunnen hebben, en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!

Groeten, Ben!

Even een kleine toelichting dan. Ik ben op dit moment niet meer van plan om het daar te bestellen, dankzij de geweldige actie van de mensen van vuurwerk-Orthen!!
Ongeveer dezelfde prijzen of zelfs minder, dichterbij en om een betere service te hebben is dus ook niet echt veel nodig. :wink:

Laatst bewerkt:
ik had vorig jaar daar ook vuurwerk besteld en ik mot zeggen, this daar wel een rommeltje als je het gaat ophalen. ook met wat je besteld hebt krijg je soms niet alles, maar ik had vorig jaar pyro trio en quattro besteld en bleken dus uitverkocht te zijn. Ik heb hiervoor goede andere producten gekregen met een hogere prijs. Ik ga hier dit jaar weer bestellen, want ze zijn echt de goedkoopste vuurwerkwinkel in de buurt bij ons.

Neem een pot als de Sunset Queens, daar is toch wel minstens 15 euro vanaf dacht ik zo. Maar inderdaad, bij sommige artikelen valt het wel tegen...

hmm, pyro duo, trio en quattro zijn er ook uit hun assortiment!! echt ***** vink dat, marjah is niet anders.

Laatst bewerkt:
Gelukkig hebben ze die zonnetjes nog, en de smaragd rockets hebben ze ook nog!
Ik heb ondertussen besteld.. Ik kreeg een email met mijn bestelling, maar verder niks.

Krijg ik nog een email met andere gegevens (datum en waar het geld heen moet)?

Gelukkig hebben ze die zonnetjes nog, en de smaragd rockets hebben ze ook nog!
Ik heb ondertussen besteld.. Ik kreeg een email met mijn bestelling, maar verder niks.

Krijg ik nog een email met andere gegevens (datum en waar het geld heen moet)?

Nummer krijg je heel laat pas geloof ik en ze zijn zo vrij om het bedrag gewoon van je rekening af te schrijven. :wink:
Fijn die duidelijkheid he? :wink:

Kunnen ze dat zomaar van je rekening afschrijven dan? :shocked:
Maja, ik zie het vanzelf.. Hoop dat het goed gaat en niet het achteraf blijkt dat mijn bestelling niet overgekomen is ofzo :bonk:

Heb ook besteld, net als vorig jaar hoop ik dat alles ook dit jaar weer goed gaat.. :) Heerlijk, bijna oud en nieuw!!!

Kunnen ze dat zomaar van je rekening afschrijven dan? :shocked:
Maja, ik zie het vanzelf.. Hoop dat het goed gaat en niet het achteraf blijkt dat mijn bestelling niet overgekomen is ofzo :bonk:

Er staat aangegeven in een scherm als je besteld dat je per automatische incasso moet betalen. Ik vind het wel vaag dat ik geen bericht heb gekregen / zelf kon aangeven wanneer ik mijn bestelling kan op halen.

Ik heb gisteren een e-mail ontvangen waarin stond dat de bestelling verwerkt werd. Ik kreeg ook een nummer en er stond dat ik mijn naam en dat nummer op een papiertje moest schrijven en mee moest nemen als ik mijn bestelling op kwam halen. Dit kan op maandag 29 december tussen 19:00 en 21:00 uur :)
Het geld is alleen nog niet afgeschreven.. ?

Nou, alles is goed gekomen en morgen kan ik het ophalen tussen 19:00 en 21:00 uur. Ik weet alleen niet helemaal waar ik moet zijn, gewoon hier? >
winkel1.jpg

Back
Bovenaan