Kuiper Koekange

Ik heb hier vorig jaar mijn vuurwerk gehaald en moet zeggen dat het me prima is bevallen.

Het is inderdaad een oude schuur waarin je het moet ophalen, maar heb maar een kwartiertje hoeven wachten, terwijl er toch redelijk wat mensen waren. Ter plekke heb ik de bestelling gecontroleerd en alles bleek te kloppen. Het zal me benieuwen wat dit jaar de prijzen zijn, als het net zo geprijsd is als vorig jaar, kom ik er zeker weer.

Zelfde hier scootflyer. Gewoon meteen even controleren of alles klopt. Voor de prijzen is het zeker de moeite waard om wat verder te rijden :)

Yep, Is ook mij ervaring.
Sniper was hier 35 euro i.p.v. 42,50, dus dat is gewoon 17,5 % koring op de adviespijs.
Dat krijg je lang niet bij elke winkel. Misschien Orthen?
Verder word je snel geholpen, en zijn er aanbiedingen ter plekke van artikelen die uit het assortiment gaan (Vorig jaar de Mortal voor 1 euro per stuk!!!, De laatste 21 waren voor mij dusch...)
Vorig jaar klopte de hele bestelling, en kreeg er een vader en zoon pakketje bij!
Het jaar ervoor mistte er een pak screaming golden quattro. Dit mailde ik na oud en nieuw naar Kuiper, en nog voor Februari had ik 9,95 euro terug op m'n rekening staan.
Ik bestel er elk jaar voor plusminus 300 a 500 euro..

Zelfde hier scootflyer. Gewoon meteen even controleren of alles klopt. Voor de prijzen is het zeker de moeite waard om wat verder te rijden :)

Verder word je snel geholpen, en zijn er aanbiedingen ter plekke van artikelen die uit het assortiment gaan (Vorig jaar de Mortal voor 1 euro per stuk!!!, De laatste 21 waren voor mij dusch...)
Hoe weet je hoeduur die producten zijn dan, staat dit ergens in de winkel ofzo, of moet je er naar vragen?

Nee hoor, vorig jaar was er een aparte toonbank voor producten die uit het assortiment gingen.
De prijzen stonden gewoon bij de dummie's, en het was dat ik de auto al tjokvol had, anders waren die 28 pakken Super Circle pijlen a 7,50 euro per pak ook meegegaan...
Ik weet nu ook dat ik terug had moeten rijden, want die pijlen waren te goed om te laten liggen voor dat geld.
Dit jaar vraag ik trouwens ook de dummie's mee als ze de laatste verkocht hebben..
Kuiper bestaat dit jaar trouwens 80 jaar, dus ik hoop stiekem op een leuke actie...

Hoe weet je hoeduur die producten zijn dan, staat dit ergens in de winkel ofzo, of moet je er naar vragen?

Hoe gaat Kuiper Koekange zich dit jaar presenteren met de prijzen ? Zit meneer Kuiper hier toevallig op het forum ?

Laatst bewerkt:
Ik geloof het niet. Op mails wordt ook nooit gereageerd trouwens.. Ik ga er van uit dat de prijzen wel weer wat onder de adviesprijs zullen liggen. Maarja, begin december zal de site wel weer geüpdatet worden.

Ze zijn aan het updaten volgens mij! Alle producten zijn eraf namelijk. Ben benieuwd of we een dezer dagen de nieuwe producten kunnen verwachten :)

Oke dat is zeker mooi nieuws, ben van plan er dit jaar langs te gaan want hier in de buurt zijn de prijzen een stuk hoger. Goed werk, bedankt!

Wow! 14,95 voor de fire emblem.
Da's 25% korting zonder dat je er een reet voor hoeft te doen!

De Sparkling Machine zelfs voor 25 euro i.p.v. 40 euro
37,5% korting maar liefst.
Ik ben blij dat ik Royal nog niet bij Orthen had besteld. Daar is het ook goedkoop, maar moet ik minstens voor 500 a 1000 euro bestellen wil ik aan dat soort kortingen komen.

Elk jaar weer van dit soort superprijzen bij Kuiper, Koekange! Heerlijk!

Mensen, de site is online! Zoals gewoonlijk weer stuntprijzen om van te genieten!

Ja, echt niet normaal die prijzen daar... Het is dat het voor mij bijna 2 uur rijden is, maar anders wist ik het wel. Al mag ik met 123 Vuurwerk te Lopik (nog geen half uur rijden) met 30% korting en een top-assortiment eigenlijk ook niet klagen. Alleen hebben ze daar geen Royal :cry:

Maargoed, over Kuiper: Ze hebben ook weer de Pyro Duo, Trio en Quattro, tegen spotprijzen. Vooral de Trio vind ik een topper!!!

Wel gek, want vorig jaar wilde ik die nog hebben (toen reed ik er wel 2 uur voor...:bonk:) en toen waren ze al vrij snel uitverkocht. En zeiden ze ook dat het de allerlaatste waren.........................

Waanzinnige prijzen weer.
De Brilliant Box van Dynasty kost hier maar 100,00 euro!!!
(normaal 150 euro.!!!)

Ik hoop wel dat er nog meer bij komt, want ik mis toch wel wat nieuwe producten van Dynasty.. De Las Vegas bijvoorbeeld en de Silver Salute, maar ook de Heavy pakketjes kan ik niet vinden..
Verder zijn de prijzen weer top!

Vorig jaar was de webshop ook pas compleet na het weekend van sinterklaas, dus ik verwacht dat deze na het weekend compleet gevuld is.
Van't weekend rijd ik er even langs... Voor een folder en een praatje..

Ik hoop wel dat er nog meer bij komt, want ik mis toch wel wat nieuwe producten van Dynasty.. De Las Vegas bijvoorbeeld en de Silver Salute, maar ook de Heavy pakketjes kan ik niet vinden..
Verder zijn de prijzen weer top!

Heartworm, ik vroeg het even aan mister kuiper, maar die vertelde me dat ze geen folder hadden..

Doet Kuiper Koekange ook aan gratis vuurwerk tijden de voorverkoop, kan dat namelijk nergens vinden?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan