Hey medefreak!
Ja het klopt idd dat ik ook bij kuiper besteld heb vorig jaar, en dat jaar daar voor ook. En ook ik ben inderdaad niet echt tevreden. Wat voor mij vooral het vervelendste was, was dat mijn bestelling telkens niet klopte. Ik dacht de eerste keer dat het gewoon een foutje was, dus ach moet kunnen dacht ik.
Maar helaas was het afgelopen jaar weer raak. Ik kon het zelf niet ophalen omdat ik in het buitenland zat, dus toen ik eenmaal op de 31e weer terug thuis was, had ik weer een hele vervelende verassing. De bestelling klopte weer niet, en de 2 grootste cakes die ik besteld had miste ik samen met nog een aantal andere artikelen.
Over lang wachten o.i.d. heb ik niets te klagen, je komt gewoon binnen in een grote schuur om het zo maar te zeggen, en daar stond toen iemand op de (meters lange) balie te roepen dat je je afhaal-papiertje in moet leveren bij diegene. Dan wacht je tot je jou naam hoort en dan ben je weer weg. Dit duurde bij mij denk ik niet veel meer dan een kwartiertje de eerste keer. De 2e keer weet ik dus helaas niets van want toen heb ik het niet zelf op kunnen halen.
Dus het klopt inderdaad dat het niet helemaal naar wens gaat daar, maar ik ben zelf toch weer van plan om mijn (wolff) vuurwerk daar te bestellen. Dit is puur omdat het me echt een hele hoop geld scheelt. Ik ben van plan om dit maal de bestelling helemaal door te nemen en te controleren ter plekke en meteen terug te gaan voor de dingen die ik mis. (Ik ga er namelijk al wel van uit dat het zo is.. )
Het komt vooral denk ik omdat het gewoon echt een ontzettend groot afhaalpunt voor vuurwerk is, dat er waarschijnlijk bij de bestellingen niet alles goed gaat. De keus is dus aan jezelf of je het wel wilt of niet, maar ik adviseer jou ook gewoon, mocht je toch gaan, om ter plekke je bestelling te controleren en terug te gaan voor de dingen die je mist.
Of dat op dat moment gaat werken, is voor mij ook nog de vraag en eerlijk gezegd ook een beetje eng ja. Mocht ik er achter komen dit jaar dat het geen probleem is dan kom ik er zeker wel weer terug, maar als dit niet lukt zal ik er ook niet meer heen gaan.
Het is voor mij dus ook nog maar een beetje afwachten hoe het dit jaar gaat.
Ik hoop je hierbij een beetje een objectief oordeel gegeven te kunnen hebben, en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!
Groeten, Ben!