wesley.s
VWC lid
Ik zag op fpm dat de gratis cakes dit jaar niet de Royal cakes zijn. Klopt dat ?
Ik zal de miraculous lily missen ...![]()
deze hebben ze gewoon te koop 45 euro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag op fpm dat de gratis cakes dit jaar niet de Royal cakes zijn. Klopt dat ?
Ik zal de miraculous lily missen ...![]()
Krijgt Kuiper dit jaar Katan ? Dat is dan voor het eerst toch ... ?
Heb eigenlijk een vraagje aan Kuiper; Ik kom met alle bestellingen die ik nog wil gaan doen uit op ongeveer een bedrag van 1200 euro. Krijg ik hier dan 12 gratis cakes nog bij op? Ik heb ook met de 50% actie besteld, dat zit bij die 1200 in. Zoja, wat voor een gratis cake's zijn dat dan? Je mag me ook PM en voor het antwoord.
het lijkt erop dat de shop zo goed als klaar is. de gratis cakes worden aan je winkelwagen toegevoegd en wanneer je af wil rekenen kun je een kortingscode invullen. dus zal de kortingsmodule nu ook wel toegevoegd zijn. Nu alleen nog de kortingscode openbaar maken lijkt me![]()
Kun je ook al iets zeggen over de korting: of is dit nog niet duidelijk?
Er staan, o.a. bij Royal, een aantal producten die nog niet te bestellen zijn (niet op voorraad).
Is er al bekend/een verwachting wanneer deze producten te bestellen zijn? (Zoals Royal Artillery)
Eddy.