Kuiper Koekange

Allerlei verschillende collecties die mensen graag in het assortiment zouden willen zien... Maar zouden jullie er niet bij kunnen zetten waar je dat zo graag in het assortiment ziet? Waarom juist dié collecties? Wat voegt dat toe aan de huidige collectie van Kuiper?

Broekhof,Cafferata,Lesli,china red,vuurwerk24.
Van deze merken alleen de topproduckten eruit pakken voor zoals hierboven gezegd karton verkoop.
En dan voor de normale verkoop de beste lijnen van een of paar van deze merken eruit halen.

dit is helaas een ding wat niet kan. want je hebt minimale order verplichting bij dealers.

Mensen wij van kuiper zijn alweer hard bezig met het zoeken van nieuwe producten en nieuwe lijnen. Wij hebben al veel met jullie tips gedaan, maar willen het nog beter maken dit jaar!

De punten die wij al verbeterd hebben:
- Sneller afhalen, ook wanneer het drukker wordt. dit jaar nog meer personeel en aparte ingangen voor grote bestellingen
- Dit jaar gaan we voor de 100% wat je bestelt is wat je krijgt, we hebben nieuwe contracten met dealers waardoor onze voorraad nog groter is. wij stellen niet graag mensen teleur.
- Nog beter en goedkoper vuurwerk.

Maar voor de verdere voorbereiding hebben wij jou hulp nodig. Vertel ons welke lijnen we dit jaar ook nog moeten gaan voeren en vooral waarom! Dit zorgt er voor dat wij een nog beter aanbod hebben op jullie wensen.

alvast bedankt! en we horen het graag.

Ziet er goed uit Kuiper!

Maar ik ben wel erg benieuwd hoe jullie de 100% leveringsgarantie willen behalen? Dit lijkt mij nogal moeilijk om na te streven! :wink:

Kuiper 2013 een nieuw jasje!

Kuiper 2013 een nieuw jasje!

Hoe gaat het er aan toe bij de familie Kuiper ? Eerste demo's alweer bezocht ? (geld brand alweer in de zak jongens ;))

Uiteraard zijn wij alweer druk bezig. rubro al bekeken en wolff morgen ook nog.
even een paar dingen die dit jaar komen:
- Dit jaar willen we een mega demo neerzetten, we bekijken nu welke ideeen haalbaar zijn. hier over later meer.
- Dit jaar is het mogelijk om op 0:00 op 28 december je producten op te halen, indieen aangegeven. Dit zorgt er voor dat er op dit moment alleen freaks in de winkel aanwezig zijn, en kunnen we ook tijd voor jullie nemen
- Dit jaar komt er een nieuwe website, die enorm veel verbeterd is! met super veel extra opties
- De afhaal hal word enorm veranderd! zodra deze verbouwing klaar is, komen er foto;s en alvast instructies hier hoe de doorloop te bevorderen. Het idee is voornamelijk dat je de ene deur in kan, en via een andere deur er uit. dit zorgt er voor dat je niet meer door de menigte hoeft, zodra je je bestelling opgehaald hebt.
- en nog veel meer, maar hier over later meer!

Enkel positiefe veranderingen/verbeteringen dus, dat is mooi om te lezen.
Ben benieuwd met welke collectie's dit jaar gaan komen.
Succes en veel plezier met alles.

Ga zeker proberen om bij de demo te zijn! En kom tussendoor in december wel een keer langs,:D Maar daar hebben we nog wel contact over,:) Heb wel weer zin,even weer kruitsnuiven in de bunker.

veel mensen vragen mij waarom de site nog niet veranderd is.
1. begin oktober is niet gelijk de 1e van oktober. de planning is 5 oktober.
2. Dit jaar is er een nieuwe domein namelijk: http://www.kuiper-vuurwerk.nl/ hier is voor gekozen omdat dit makkelijker invoeren is voor mensen. dit domein verwijst momenteel nog door naar de verkeerde host

Goed bezig Vin ! Helaas kan ik je zaterdag niet de hand schudden bij de Royal demo. Zal zaterdag zeker de site gaan bekijken en hopelijk een mooie bestelling plaatsen :D.

ff weer een screenshotje. heb wat producten weggehaalt anders weten jullie al prijzen.

alles is door jullie zelf in te stellen. je maakt een account en kan vervolgens dingen zetten zoals je ze zelf prettig vindt.

als je het graag in lijst vorm bekijkt:
screenshot1.jpg

zie je het liever in blokjs naast elkaar ook mogelijk:
testproduct.jpg

ga je graag naar een product pagina van het product om te bestellen.
enkel product.jpg

of zie je het liever in een lightbox over het venster heen:
sas.jpg

zo heeft iedereen de manier die hij prettig vindt! we zijn er druk mee bezig dit alles te laten werken! de planning is 5 oktober alles af.

we hebben nog nooit zover ik weet met een kortingscode gewerkt? maar dit jaar zitten die er wel allemaal in inderdaad

ja inderdaad dat bedacht ik me ook in eens,dat werd altijd automatisch berekend aan het einde van je bestelling.Maar goed ben wel benieuwd naar de nieuwe site. :D

Back
Bovenaan