Kuiper Koekange

Net mijn mail geopend en nu alweer 80 berichten in de map vuurwerk. Vandaag geen tijd om dat allemaal te beantwoorden jongens. Dus mocht je op een reactie wachten... heb dan nog even geduld.
ik zou even een paar veel voorkomende vragen hier beantwoorden. scheelt me een hoop mails:

Welke importeurs gaan jullie leveren?
Hier ga ik nog geen duidelijk beeld over scheppen. Natuurlijk weten de mensen die vaker bij ons in de winkel komen dat wij Wolff, Royal, Rubro, Vuurwerkvisie en Zena bij ons vaste lijnen zijn. Deze importeurs komen dit jaar weer met mooie producten dus staan er zeker tussen. Daarnaast duikt er bij ons nog wel is een andere importeur op die zichzelf mag gaan bewijzen. Ook dit jaar zijn we weer hier weer mee bezig. We praten met meerdere importeurs, en kijken als dit een aanvulling zijn op ons assortiment.

Welke acties hebben jullie dit jaar?
Net als voorgaande jaren richten wij ons op de freak EN DE CONSUMENT. we zien vaak dat concurrente alleen de freaks korting geven om goed uit te komen op het internet. Daar hebben wij geen behoefte aan, wij bieden het vuurwerk aan iedereen aan voor een eerlijke prijs. Dit jaar is sowieso bij iedere 100 euro een gratis pot actie terug. Daarnaast is het dit jaar mogelijk om kortingscodes te verkrijgen en er komen andere acties. Wat dit precies in houd wordt circa 5 oktober wel bekend. Daarnaast kunnen voor mensen met grote bestellingen. Denk hierbij aan 750+ natuurlijk speciale offertes gemaakt worden, net zo als voorgaande jaren.

Staan alle producten 5 oktober al in de webshop?
Bij deze vraag hangt het er van af als het webshop systeem 5 oktober af is natuurlijk. Maar stel de planning wordt gehaald dan is het volgende antwoord van toepassing. Alle producten? Nee. Veel producten? als je in de avond kijkt wel. staan alle prijzen er dan al bij? Nee. Het is belangrijk om hier nog even mee te wachten. Dit heeft namelijk effect op de uiteindelijke prijs waar we het voor aan kunnen bieden. Hoe dit achter de schermen werkt is een lang verhaal en wil ik als er vraag naar is wel is uitleggen.

Je had het over een nieuwe afhaalhal, hoe gaat dit er uitzien?
Er is geen nieuwe locatie, de afhaalhal is alleen groter. Vorig jaar hebben we gemerkt dat als er +/- 100 man tegelijk in de hal staan het erg druk is. Dit komt vooral gedurende de 28ste veel voor. Daarom is de hal uitgebreid. Je komt nog steeds via de zelfde ingang binnen. Waarna je door de showroom loopt naar de afhaalhal. Deze is nu 2 keer zo groot, en heeft een eigen uitgang. Waardoor je niet meer door de mensen massa terug naar buiten hoeft. Verder komen er tafels om je bestelling te controleren. met zoveel bestellingen kan er namelijk nog wel is wat mis gaan, het blijft mensen werk.

Kan het zo zijn dat ik mijn bestelling in de nacht moet ophalen?
Dit is iets wat je zelf kan bepalen. Voor de freaks zijn wij dit jaar de 28ste van 0:01 tot 2:00 open. In deze uren kunnen de freaks hun bestelling alvast ophalen, indien je dit wil moet je dit zelf aangeven bij je bestelling. Anders wordt je gewoon op normale tijden ingepland. Deze nacht is er vooral voor bedoeld dat wij meer persoonlijke aandacht aan freaks kunnen bieden. Dit stellen wij voorop.

Ter info, het bedrijf dat het ideal systeem in de webshop bouwt kon maar voor 90% garanderen dat het systeem veilig was. ze hadden tot komende woensdag nodig om dit voor elkaar te maken. daarom heb ik besloten om het online zetten uit te stellen. sorry hiervoor! zodra die online is meld ik het direct.

ben blij om te horen dat het groter is en dat het meer gegarandeert word dat alles er is! :)
had namelijk vorig jaar zo'n 65% van mijn bestelling dat er maar was. *sadface* , maar kijk er nu alweer naar uit.!

jeroenx94 waarschijnlijk had je veel rubro producten. dat was de leverancier waar we vorig jaar veel problemen mee hadden. dit jaar is dat opgelost.

Vorig jaar ook Rubro besteld en niet voorradig. Ik heb toen alles aangevuld met spullen van Royal, ik ben nu iets meer Royal fan dan Rubro. Wat een geweldig vuurwerk heeft Royal. Vooral die Galaxy serie.

Vond het wel jammer dat ik afgelopen jaar mijn spullen van Zena niet kreeg geleverd.
Maar goed zie dat jullie al met veel verbeterpunten bezig zijn,dus dat is zeker een goed teken.:thumbsup:

oooooooooow Jammie, heerlijke collectie;s heeft Kuiper dit jaar:
Wolff, Royal Rubro, Vuurwerkvisie, Lesli en Pangu. Dat wordt smullen dit jaar.

Vind het wel jammer dat de edelweiss dit jaar niet meer tot de gratis cakes behoort. En komt er ook weer een korting aangezien die er vorig jaar ook was.

Miraculous Lilly is ook een monster van een cake, geloof me maar!

@Chefke: Uiteraard, zoals je gewend bent!

inmiddels hebben veel mensen al gezien dat ik de site online gezet heb.
Er zitten nog wat lelijke foutjes in waar ik van bewust ben.
Deze worden er nog uitgehaald.
ik ben nu bezig selectie 1 van de op = op in te voeren.
dit ga ik deel voor deel online zetten.

even wat prijs indicaties:
Dream candle = 3,95
Sound machine = 11.50
crossfire = 4.50
Magic flowers = 19.95

er komen nog veel meer op = op want we gaan dit jaar ons assortiment grotendeels vervangen!
Dus houd onze sociaal media, dit forum en de website in de gaten!

Back
Bovenaan