Lidu Rullezzz
VWC lid
Geen pm terug gehad, ach anders komt het morgen wel oké.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

wtf ?! vaaagWat zeggen ze van Kuiper hiervan of heb je dat nog niet gevraagd ?
En die stond niet klaar,bedankt voor het zoeken en helpen johan! En na en tijdje,hebben Johan en ik me bestelling,zelf maar klaar gemaakt in de bunker,
Daar bleek dat er veel producten,gewoon niet waren. Had vanbinnen wel even van shitzooi. Maar gelukkig was er zeer ruime keuze,ook zonder die producten. Dus we hebben mooie vervangers uitgekozen. En daarmee was het ook prima afgehandeld,
Was trouwens ook een andere liefhebber,alleen die leest mee,en is niet actief. Die had ook geen bescheiden lading,hahaha. Kortom beetje stress,maar nog meer lol. Ajo,Johan,Vincent en de rest bedankt voor alles,en tot volgend jaar!
Uiteindelijk is het goed opgelost met extra vuurwerk maar het was toch wel even een minpuntje aangezien de niet geleverde producten net de prodcten waren die ik juist graag wilde hebben. Natuurlijk ligt het niet alleen aan Kuiper en snap ik dat zei er niks aan kunnen doen als er te weinig geleverd wordt 
dus vanavond maar ff opgehaald, klein kwartiertje voor mij. Verder bestelling compleet geleverd. En ook de gratis potten naar bruto bedrag. Prima service en prima prijzen weer Kuiper. Keep up the good work