Kuiper Koekange

Ff gekeken op jullie site, nieuwsgierig als ik ben naar alle acties bij de diverse shops en ook al is het veel te ver rijden voor me ;)

Kon de site niet 1-2-3 vinden - ff gegoogled, kwam ik op de oude site uit.
Daarna toch het nieuwe adres gevonden: http://www.kuiper-vuurwerk.nl
Ik moet zeggen, die site oogt heel wat fijner dan de oude, goed bezig! :)

En nu ik toch online was, heb ik maar gelijk alles besteld wat er was - helaas is alles nu op ;)

j/k staat nog niks op ;)
:cool:

en is btw nog niemand opgevallen dat we dit jaar:
- eigen boxen gaan verkopen
- kartonvoordeel hebben

Heb ook op jullie site gekeken en begint er netjes uit te zien. Is mij zeker opgevallen dat jullie eigen boxen en karton voordeel hebben dit jaar. Ben benieuwd, Vooral naar jullie eigen boxen.

Ff gekeken op jullie site, nieuwsgierig als ik ben naar alle acties bij de diverse shops en ook al is het veel te ver rijden voor me ;)

Kon de site niet 1-2-3 vinden - ff gegoogled, kwam ik op de oude site uit.
Daarna toch het nieuwe adres gevonden: http://www.kuiper-vuurwerk.nl
Ik moet zeggen, die site oogt heel wat fijner dan de oude, goed bezig! :)

En nu ik toch online was, heb ik maar gelijk alles besteld wat er was - helaas is alles nu op ;)

j/k staat nog niks op ;)
:cool:

In een vorige post heb ik dit al vermeld. ik ga er aan werken dit ook in de start post aangepast te krijgen.

Het is natuurlijk wel leuk dat de site online staat,maar wat is de bedoeling nou?
Wanneer komen de producten van royal,rubro,zena etc online?:p

Het is natuurlijk wel leuk dat de site online staat,maar wat is de bedoeling nou?
Wanneer komen de producten van royal,rubro,zena etc online?:p

inmiddels hebben veel mensen al gezien dat ik de site online gezet heb.
Er zitten nog wat lelijke foutjes in waar ik van bewust ben.
Deze worden er nog uitgehaald.
ik ben nu bezig selectie 1 van de op = op in te voeren.
dit ga ik deel voor deel online zetten.

even wat prijs indicaties:
Dream candle = 3,95
Sound machine = 11.50
crossfire = 4.50
Magic flowers = 19.95

er komen nog veel meer op = op want we gaan dit jaar ons assortiment grotendeels vervangen!
Dus houd onze sociaal media, dit forum en de website in de gaten!

Daarna en ondertussen komen de normale producten online.

Hebben mensen nu geen geduld meer tegenwoordig. Soms snak ik wel eens naar die oude tijd dat er geen internet en webshops waren. Gewoon naar de winkel en wat op de gok bestellen. Mensen willen tegenwoordig van te voren weten wat ze kopen en houden niet meer van verrassingen. Ik doe er zelf ook aan mee hoor. Mijn vrouw zegt wel eens: "dat vuurwerk hoef je ook niet meer te kopen, dat heb je nu wel tig keer gezien op die tablet van je".

Mijn vrouw zegt wel eens: "dat vuurwerk hoef je ook niet meer te kopen, dat heb je nu wel tig keer gezien op die tablet van je".
Zelfs al komt er een 3d tablet met geur, dan nog gaat er niets boven echt vuurwerk. ^^
____

Maar de website vind ik er al goed uitzien. Ik verheug me er dan ook op als de producten online staan. :)

1 dingetje wat ik opmerkte: als je met een kleiner (smaller) browserscherm op een categorie klikt (bijvoorbeeld "cakes"), dan scrolled de pagina automatisch helemaal naar rechts. Ik denk dat het fijner is als de pagina op links blijft staan, omdat dan het menu nog in beeld blijft, en omdat je links begint met lezen.

Eddy.

Vincent,of de cake nou driehoekig,vierkant of rond is,edelweiss is edelweiss,nondeju! En dat voor jou de sfeer weg is,oke,maar dit kan je niet maken man,hahahah.

Sorry wist niet dat jullie boos werden....*korreltje zout*

Maar ik ben gewoon enthousiast en benieuwd wat kuiper dit jaar te bieden heeft!

vanavond ga ik de eerste testen draaien om delen van het assortiment online te zetten. het is voor ons ook een nieuwe webshop dus we moeten even kijken hoe "soepel" het gaat.

het kan niet nu al besteld worden. 1 november klopt niet. dit heb ik puur even op deze datum gezet zodat het winkelwagentje verdwenen is. ik wil eerst 100% testen draaien dat het voorraad systeem werkt. zoals ik al eerder in een post aangegeven heb wil ik dit jaar 100% leveringsgarantie gaan proberen te halen. daar is deze webshop met een automatisch voorraad registratie een essentieel onderdeel van. Daarom wil ik zeker weten dat deze werkt voordat ik deze knop beschikbaar maak.

Back
Bovenaan