Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
potverdorie. Me halve winkelwagentje was niet meer op voorraad op moment dat ik wou afrekenen, Me internet happerde als een gekko dus het ging al niet zo snel :S
Revolution + ->Unukalhai
<-
Total event
waren de enige boxen die nog over waren helaas dus die maar gekozen.
Al met al een leuke verzameling en heel wat gratis vuurwerk cakes in totaal. Durf morgen eigenlijk niet op te tellen want zit denk al over me budget van vorig jaar heen haha.
Per besteedde €100.- krijg je een gratis cake. Als je dus een bestelling van €80 en een bestelling van €120 plaatst komt dit uiteindelijk neer op €200, wat betekent dat je 2 gratis cakes krijgt.
vraagje pyroguy
normaal klik je de op=op aan van het merk dat in de uitverkoop is en dan krijg je het totale overzicht
maar ik zag dat zena niet in de op = op zit komt het totaale overzicht nu bij het merk ?
( mocht je het nog lezen )
Deze vraag had ik over het hoofd gezien. Hoewel ik niet denk dat iemand nu nog op het antwoord zit te wachten:
Zena staat inderdaad niet als subcategorie onder 'Op=Op', maar alle producten van deze maand staan direct in de categorie Op=Op:
http://www.kuiper-vuurwerk.nl/vc-op-is-op-uitverkoop.html
Ook staan ze inderdaad onder het betreffende merk.
Me halve winkelwagentje was niet meer op voorraad op moment dat ik wou afrekenen
Toch is het een raar fenomeen dat je een winkelwagen vol met producten laadt, en als je dan wilt afrekenen tot de conclusie komt dat anderen 'm voor de helft hebben leeggejat?!
Als dat bij de Albert Heijn zou gebeuren zouden er heuse veldslagen in de supermarkt ontstaan, denk ik.
Het is mij daar in ieder geval nooit overkomen...
Bij de Aldi wel eens, moet ik eerlijk toegeven, toen ik de laatste pakken melk had gescoord en iemand anders dacht dat hij ze wilde hebben en ze uit mijn karretje haalde toen hij dacht dat ik niet keek.
Dat heb ik toen in mijn beste Marokkaans uit zijn gedachten kunnen praten. Of wellicht speelde het mee dat ik een kleine veertig centimeter groter was?!?
Maar om op de kern van het verhaal terug te komen: doorwinkelen als de voorraad beperkt is kan dus blijkbaar niet met dit systeem, want dan bestaat het risico dat al je bijna-gekochte artikelen uit je mandje worden gejat!
Het is mij ook overkomen; van de zeven artikelen die ik had ingeladen en die op dat moment dus nog beschikbaar waren, waren er bij het afrekenen nog maar vier beschikbaar. Ik had er zo de balen van dat ik de hele bestelling heb geannuleerd!
Ik klaag niet, en ben Kuiper ook zeer dankbaar voor de geweldige akties.
Achteraf was ik er ook niet rouwig meer om, want ik heb al veel te veel besteld en houd nu nog een paar honderdjes in mijn zak, maar toch vind ik het een vreemd fenomeen...
Waarvan akte, bij deze!
Een vreemd fenomeen is het in principe niet. Het is namelijk heel simpel, zolang er niet betaald is gebeurt er niets met de voorraad. Dus wanneer vijf mensen de laatste van een bepaald product in hun winkelwagen hebben liggen en nummer 3 betaald het eerst, dan heeft nummer 3 het artikel en de rest heeft, helaas, pech. Of dit wenselijk is, daar kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten, maar het houdt de actie wel spannendVoorlopig zien wij dan ook geen noodzaak om hiervoor een aanpassing te maken in het systeem.
@Potige_Smurf:
Over de afhaaltijden horen jullie later meer. De mogelijkheid voor freaks om bestellingen in de nacht op te halen lijkt zowel voor de freaks als voor Kuiper Koekange interessant, dus we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn.