Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super, en nog mooie prijzen ook
maar ik mis nog de Bazooka en de Event Signal V-5 gaan jullie deze ook nog verkopen?

Oh Jeeeh, Nog meer mooie acties en producten toegevoegd.

Van de week maar eens rustig kijken naar de nieuwe producten die toegevoegd zijn. Zag alweer een aantal leuke cakes. En Pyroguy reserveer vast een hoekje of plankje in de bunker voor me totale bestelling :P

Verkopen jullie dit jaar de Ghost King niet meer?
Dat zou jammer zijn, want die vind ik toch altijd wel fijn om een paar pakjes van te hebben.

Eddy.

Super, en nog mooie prijzen ook
maar ik mis nog de Bazooka en de Event Signal V-5 gaan jullie deze ook nog verkopen?

Voorlopig staan deze nog niet op de planning. Bij voldoende animo kunnen we dit echter overwegen.

Verkopen jullie dit jaar de Ghost King niet meer?
Dat zou jammer zijn, want die vind ik toch altijd wel fijn om een paar pakjes van te hebben.

Eddy.

De Ghost King heeft het assortiment van Rubro spijtig genoeg moeten verlaten. Ik zal wanneer ik in de gelegenheid ben kijken of er ergens nog wat pakjes verstopt liggen.

Laatst bewerkt:
De Event V5 shell pijlen staan op hun site voor 20,95 euro. Dat is niet duur vind ik!

[video]http://www.kuiper-vuurwerk.nl/vc-vuurpijlen/vc-vuurpijlen-vuurpijlpakketten/event-signal-v5-rockets.html[/video]

vraagje als je op de site merken aan klikt staat er ook marijn komt dit nog of is dit een oude leverancier

had er al iemand in de gaten dat de aftel klok niet klopt
het is 1 uur eerder :D :bonk:

( ik denk door het 1 uur terug zetten van de tijd )

Wanneer zal de volledige collectie online staan (o.a. Lesli mist nog)? En is het aanbod van wat er nu in de webshop staat definitief of komen er nog artikelen bij (dan bedoel ik dus van importeurs waar al wel artikelen van zijn te vinden in de webshop, bijv. Zena en Royal)?

De shop schiet inderaad aardig op! Ziet er prima uit. Lesli en Marijn zullen zo snel mogelijk volgen heb ik gehoord, dus die verwacht ik eerdaags ook. Verder denk ik dat het Zena assortiment nog wordt uitgebreid en dat dat het is. Prachtig assortiment staat er dan hoor!:applause::applause:

zo mooi zijn als ik ook de laaste cakes kan bestellen :D
ik moet nog
2x Pamela
1x massive
en ja misschien nog wat hoogmoed:D

en ja ik zoek er nog een weet niet wat :bonk:

Wanneer zal de volledige collectie online staan (o.a. Lesli mist nog)? En is het aanbod van wat er nu in de webshop staat definitief of komen er nog artikelen bij (dan bedoel ik dus van importeurs waar al wel artikelen van zijn te vinden in de webshop, bijv. Zena en Royal)?

Het klopt dat er nog wat mist. Wanneer wij de producten met volle zekerheid kunnen/mogen leveren zullen ook deze op de site zichtbaar worden.

Van Royal hebben wij alle artikelen, dus als het goed is staat ook alles op de site. Mocht er wat ontbreken, PM dan even! Zena idem dito.
Edit: De oudere producten van Zena volgen in de loop van de week. Burn It is te bestellen via http://koekange.zenavuurwerk.nl

Bedankt voor jullie geduld, we doen ons best de site zo snel mogelijk klaar te hebben.

Laatst bewerkt:
Goed nieuws pyroguy! Zena staat echter niet volledig online lijkt mij, er staan maar 27 artikelen?:)

misschien een domme vraag, maar is het al mogelijk te bestellen? en wordt dit dan ook opgeteld bij de eerder gedane bestellingen? En hoe gaat dit dan uiteindelijk werken met het gratis vuurwerk? (ja best brutaal)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan