Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt geld ? Dan zegt leeftijd niks hoor ... Maar ik bedoel dat ik de New moon binnen heb en dan kijk ik in de rest van de maand rustig of ik nog meer wil bestellen.

Je bedoelt geld ? Dan zegt leeftijd niks hoor ... Maar ik bedoel dat ik de New moon binnen heb en dan kijk ik in de rest van de maand rustig of ik nog meer wil bestellen.

Ik ga er van uit dat iemand van 4 niet de kost verdient

Weer een aantal toppers in de uitverkoop, lekker hoor. Van de week maar eens even een bestelling plaatsen.

Toch maar eens een leuke bestelling gedaan! Zat al reikhalzend uit te kijken naar Royal Fireworks, mooie producten...:D:wink:

Kijk op die 2 zat ik te wachten

Ik ook!!! Tot vannacht 2 uur bezig geweest met uitzoeken en bestellen. Ga ik net met mijn slaperige kop nog even kijken wat ik nou eigenlijk allemaal heb besteld, zie ik deze 2 toppers er in een keer staan.
Ik had een limiet voor mezelf gesteld en kan je zeggen dat die een stuk naar boven is bij gesteld.

Ik ben er klaar voor!!! Hulde aan Kuiper:thumbsup:

het vervelende is dat ik mijzelf niet wil inhouden. Ik ga denk ik nog wat bestellen en dan ff niets meer. Anders wordt de vrouw boos en hoe leuk ik vuurwerk ook vind, ruzie met de vrouw heb ik liever niet ;-)
greetzz

moest me ook inhouden maar 2x een new moon kan ik nog wel verantwoorden tegenover de vrouw des huizes zonder fysiek aangevallen te worden.

Beste leden,

Is er hier iemand uit Amersfoort of iemand die langs Amersfoort gaat, die hier zijn vuurwerk haalt?? Ik zou graag hier een bestelling willen plaatsen maar zelf heb ik heb geen beschikking tot een auto vandaar.

Reiskosten delen.

Openbaar vervoer is geen optie voor mij.

Graag Prive bericht.

ps: golden power: 85 euro...

edit: geregeld, iedereen bedankt!!

Laatst bewerkt:
Dat geld ook voor mijn als iemand er heen gaat. en in de buurt van Alblasserdam woont/komt. zou ik graag wat willen bestellen. (zijn geen tassen vol ) en wil ook wel een vergoeding geven dus stuur maar een pb.

zooo :shocked: golden power en nu moet ik me nog inhouden ook :bonk:
hopelijk komt de 2 overgebleven op mijn lijst er ook nog een keer voorbij :D

Ik ook!!! Tot vannacht 2 uur bezig geweest met uitzoeken en bestellen. Ga ik net met mijn slaperige kop nog even kijken wat ik nou eigenlijk allemaal heb besteld, zie ik deze 2 toppers er in een keer staan.
Ik had een limiet voor mezelf gesteld en kan je zeggen dat die een stuk naar boven is bij gesteld.

Ik ben er klaar voor!!! Hulde aan Kuiper:thumbsup:

Ik koop gewoon wat ik hebben wil, dan heb ik ook alvast voor volgend jaar.

Beste leden,

Is er hier iemand uit Amersfoort of iemand die langs Amersfoort gaat, die hier zijn vuurwerk haalt?? Ik zou graag hier een bestelling willen plaatsen maar zelf heb ik heb geen beschikking tot een auto vandaar.

Reiskosten delen.

Openbaar vervoer is geen optie voor mij.

Graag Prive bericht.

ps: golden power: 85 euro...

Geregeld, iedereen bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan