Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp heel goed hoe het werkt, en Pyroguy had van tevoren gewaarschuwd voor beperkte voorraden, dus daar maak ik me niet druk over. Het gaat me meer om de tegenstelling met "normaal" winkelen, waarbij je alles wat je in je karretje gooit ook daadwerkelijk kunt kopen zonder dat iemand anders ermee aan de haal gaat.

Met snelheid van reageren heeft het op zich niks te maken, maar uitsluitend met de snelheid van afrekenen.
Zelfs al heb je als eerste een bepaald product in je mandje, dan nog kan het gebeuren dat je het niet krijgt doordat je te lang wacht met afrekenen. Of als je internetverbinding hapert, of je bank niet snel genoeg meewerkt, of....

Ik ben het op zich wel met Pyroguy eens dat alleen hiervoor niet het hele systeem op de schop hoeft, al weet ik dat het programmatechnisch niet eens zo'n ingrijpende maatregel is. Er zijn bijvoorbeeld webwinkelprogramma's die een product in een winkelwagen bijvoorbeeld een kwartier uit de voorraad halen; als er binnen dat kwartier niet betaald wordt dan komt het product weer beschikbaar voor anderen.

Maar goed, bij Kuiper is dat dus niet op die manier geprogrammeerd, en de moraal van het verhaal in de huidige situatie is dus: niet doorwinkelen als je een bepaald product op zeker wilt binnenslepen!
Dan maar liever meerdere kleine bestellingen plaatsen, of gokken dat er genoeg voorraad van-, en/of weinig belangstelling voor bepaalde producten is....
Voor degenen die nu teleurgesteld zijn is dit misschien iets om te onthouden voor de volgende keer!

ik wil er toch even op reageren cass je heb het over tegenstelling tot normaal wikelen nou ik denk als jij in de supermarkt staat en je kar vol heb en je kijkt even niet dat deze helemaal leeg word gehaald als je 50% KORTING krijgt

ik denk dat iedereen het wel weet hoe het werkt op de site( maande ervaring de meeste ) en ja dan is de keuze aan jou wacht je en ja dan kan het zijn dat je wat miste of bestel je eerst net als ik wat op je lijst staat en winkel je daarna verder en bestel je wat bij het wordt 1 grote bestelling dus waarom niet en ja ook ik ik denk iedereen wel die graag nog wat bij gekocht had wat er niet is peg
ik ben al blij me wat ik heb kunnen krijgen en later komt het misschien nog in de shop maar dan met minder korting nou dan neem ik dat voor lief

toch ben ik heel nieuwsgierig of er 1 sep weer iets komt
cakes dat nog over is bv en er staat nog eigen cakes / boxen:D

( voor mij is het de eerst keer dat ik hier bestel dus ik weet totaal niet wat de eigen cakes zijn )

Onder 'eigen cakes' verstaan wij onder andere de Sixty Four en de Forty Four. Deze zijn overigens in juli aan bod gekomen.

Zie ik nu de afgelopen dagen een aantal cakes van Bonfire op de site erbij komen? :p

Heb nog wel een lijstje van Bonfire cakes die ik graag zou willen bestellen als ze er zijn.

Alle Bonfire artikelen die we nog op voorraad hebben staan nu op de site onder Op=Op inderdaad. Meer komt er niet bij, aangezien we dit niet meer in het assortiment hebben.

Nou das dan jammer voor wesley en mij pyroguy.

Maar denk dat jullie vast nog mooie acties bekend maken komende maanden.
Ik moet alleen nog even kijken of alles in de auto gaat passen of dat ik een busje moet gaan regelen hehe

Nou das dan jammer voor wesley en mij pyroguy.

Maar denk dat jullie vast nog mooie acties bekend maken komende maanden.
Ik moet alleen nog even kijken of alles in de auto gaat passen of dat ik een busje moet gaan regelen hehe

ha ha ha ha ha de bus heb ik al geregeld :bonk::D

Het heeft weinig zin om om 00.00uur, 1 september, Online te zijn. Dit omdat de maandacties er eind deze maand op zitten.

Zoals eerder aangegeven is vandaag, 31 augustus, het einde van de maandacties.
Er volgen voorlopig geen dergelijke acties meer, omdat we alle leveranciers volgens het concept zijn behandeld. Wel zal de site in de loop der weken aangevuld worden. Dit betekent dat de artikelen die in het assortiment blijven of komen worden toegevoegd en ook uitloopartikelen bij de Op=Op rubriek zullen verschijnen. Houd de site dus in de gaten!

Bedankt voor deze top actie !!
Ook leuk om de komende maanden te volgen welke nieuwe items er allemaal komen bij de verschillende importeurs.

Johan,

Hoe kan het dat bij de laatste bestellingen die ik heb gedaan de status nog op verwerken staan in mijn account.
Bij eerdere bestellingen duurde dit iets van twee dagen, daarna stond er voltooid.

Alvast bedankt.

Deze melding krijg ik inderdaad van meer mensen. We zullen kijken of dit iets is dat we op kunnen lossen. Echter, wanneer het geld is afgeschreven is de bestelling ook gewoon doorgekomen, dus niets om je zorgen over te maken.

Als je via PM je ordernummer doorstuurt wil ik het overigens best nog eens voor je controleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan