Kruitstress

Hier ook en vooral ook omdat ik benieuwd ben naar hou mijn producten eruit zien.
Bijvoorbeeld mijn allereerste doorlontbox ik wil zo graag zien hoe die er uitziet en dan mijzelf mentaal voorbereiden :D

positief blijven, kan je dit jaar niet fatsoenlijk stoken en moet je alles bewaren? heb je wel volgend jaar extra veel ;D

kruitstress maakt sommige dingen ook makkelijker. uit je bed komen bijvoorbeeld :D

Ik kan niet meer poepen, niet meer eten, niet meer slapen...:frusty:

Oke, even ontopic, ik ben wel zenuwachtig ja, ieder jaar verbaast mijn gezin zich er weer over dat ik het in december over vuurwerk heb ipv kerst .... en dat ik er nog steeds zo bezeten van ben.

Gelukkig willen jullie er wel met me over praten, kan hier lekker me ei kwijt hahaha!:D

Haha, bij sommige mensen gaat het wel heel erg ver, maar leuk om te lezen.

Gelukkig hou ik het nog redelijk onder controle, over 9 uur al op pad om mijn bestelling op te gaan halen, zo dadelijk werken dus dan gaat de tijd weer snel.

Gezonde stress hoort erbij, maar gelukkig kan ik nog wel gewoon eten en poepen. :p

Ik kan niet meer poepen, niet meer eten, niet meer slapen...:frusty:

Oke, even ontopic, ik ben wel zenuwachtig ja, ieder jaar verbaast mijn gezin zich er weer over dat ik het in december over vuurwerk heb ipv kerst ....
IN DECEMBER PAS?! Ik maak m'n omgeving d'r in de zomer al gek mee! whahaha

Mijn zus wilde nog wel een kleine bestelling voor me plaatsen als ik niet meer elke dag naar vuurwerk filmpjes en sites kijk... oeps Ik heb maar gezegd dat ik niks kon beloven :rolleyes:
De stress merk ik nu vooral omdat ik alles aan het dubbel checken ben, bestelbevestigingen etc.

Mijn zus wilde nog wel een kleine bestelling voor me plaatsen als ik niet meer elke dag naar vuurwerk filmpjes en sites kijk... oeps Ik heb maar gezegd dat ik niks kon beloven :rolleyes:
De stress merk ik nu vooral omdat ik alles aan het dubbel checken ben, bestelbevestigingen etc.

Helemaal mee eens. Misschien een idee om een Vuurwerk freaks symptomen topic te maken? :D

Zie dat iedereen zich druk maakt om het weer?
Eergister stond er voor mijn woonplaats maar 1mm gisteren stond er 10mm met geen wind en nu staat er 6mm met zware wind.
Vorig jaar voorspelden ze voorde hele dag sneeuw zelfs op 30december nog en heb heel de dag geen sneeuw gezien toen.
Het weer gaat mijn dag echt niet verpesten hoor.
Als er maar geen dikke mist is, wat wel heel onwaarschijnlijk lijkt.
En als er maar geen zware windstoten zijn wat op dit moment ook nog niet echt aan de orde is.

Ik kan niet meer stilzitten sinds een paar dagen...
loop nu om het uur naar beneden om iets te drinken ofzo, soms ga ik rondjes lopen in mun kamer (ja, ik doe alles om de zenuwen weg te houden :P) slapen kan ik nog wel, ben wel vroeg wakker, rond 8 uur smorgens al

Van de stress dit jaar eigenlijk vrij weinig last,

Totdat ik mijn bed in spring. kan slecht slapen omdat ik veel aan vuurwerk denk en lig tot 2 uur 's nachts wakker. Wat een drama

Ik heb meer kruitstress dat me kruit nat wordt. Kruitnatstress.

Als je zulk weer heb zoals de afgelopen 3 dagen savonds... damnzz dat zou jammer zijn :P

afgelopen dagen was het nog niet zulk slecht weer, af en toe zelfs een beetje zon gezien! alleen vandaag is het al de hele dag aan het regenen :(.

Het echte onderbuik gevoel begint nu toch echt al wel te komen! Dat zal morgen helemaal zijn, eindelijk na al die weken weer vuurwerk in je handen hebben! :D

Begin nu toch ook wat verschijnselen te krijgen, heb totaal geen zin in eten en maak nergens tijd voor, alleen maar vuurwerk vuurwerk vuurwerk.....

Haha, dat zoiets je helemaal gek kan maken, achterlijk of juist mooi?

Het begint nu echt door te dringen dat morgen alweer de auto volgegooid mag worden en thuis eindeloos als een jong verliefd jochie naar het nog te ontketenen geweld te kijken.

En dan staat al dat moois in de kamer en sta je een paar uur te kijken.. Je gaat tv kijken om vervolgens 15min later weer te gaan kijken. Ef eten, weer 30min kijken. Nog wat andere dingen doen maar dan ook snel weer gaan kijken naar je vuurwerk.

En dit 3 dagen lang.. Terwijl je je na 2e keer al gaat afvragen: "Er veranderd toch eigenlijk bar weinig aan dat spul.. Het staat daar maar te staan..". En dan loop je weer weg. En toch blijf je om het uur weer terugkomen in die kamer om alles nogmaals vast te pakken en te bekijken.

Loop je toevallig langs de vuurwerkkamer? Dan doe je ef snel het licht aan, werp je een blik of alles er nog netjes bijstaat, en je doet het licht weer uit.

That's my 3 day story..

Back
Bovenaan