Kruitstress
Het begint ongeveer altijd begin September, met het lezen van de folders van afgelopen oud&nieuw. Steeds vaker je eigen collectie en natuurlijk films terug kijken. Begin Oktober, de eerste trip richting Baarle-Hertog. Vanaf dan is het 'om zeep' zeggen ze hier. Hele dagen VWC-en, Youtube-en, site's bekijken, nog meer mijn foto's en films bekijken van afgelopen oud&nieuw. En natuurlijk standaard elke Dinsdag gekeken naar Pyro's! November, vanaf nu word het gevoel alleen maar sterker. Het word al lekker koud buiten en het is weer lekker vroeg donker. 24/7 word er aan vuurwerk gedacht, ken je dat? Elke dag in slaap vallen met vuurwerkgedachte's? Nou ik wel! Nieuwe producten worden getoond, en winkeliers site's worden geopend. Nu begint het uitzoekwerk van wat wil ik dit jaar hebben? Alles op een rijtje, selectie maken, projectje's samenstellen en de 'Wannahave' lijst is klaar! Begin December, nou kan het niet meer stuk. De eerste knallen zijn te horen, de oren zijn scherp gesteld want bij ieder knal of fluit krijg ik het warm. Ook de eerste sfeerverlichting is te zien en Demo's worden aangekondigd. De eerste bestellingen zijn de deur uit! zo dat staat vast. Een heerlijk gevoel altijd. Vanaf nu is het alleen maar afwachten, nog meer VWC-en en stiekem toch nog een lijstje samenstellen van wat ik op de afhaaldag er toch nog bij wil hebben.
Nog 30 dagen, de tijd nadert. Genieten geblazen, want voor je het weet .......