Kruitstress

Bahbah, wat is dit snel gegaan zeg.

De stress is er nog wel maar veranderd. Het was: Ohjee als ik maar op tijd bestel! Nu is het Ohjee als ik alles maar krijg! hahaha

stom! Dit jaar geen kruitstress bij mij!

Komt denk ik omdat ik geen vuurwerk heb besteld:shocked:. Maarja zoals Calim3ro het zegt zo zal ik het wel morgen avond hebben.

En volgend jaar er weer tegen met €600 budget ipv €100!

Heb me echt in jaren niet meer zo gevoeld, weet niet meer wat ik moet doen!!!!!
Ben nu 21 maar de laatste keer dat ik er zo extreem last van had was waarschijnlijk toen ik een jaar of negen was.
Luister nu al dagen keihard muziek, zit me klem te zuipen in de redbull waar ik onderhand van begin te transpireren, dan nog een keer de stress of ik morgen me spul wel allemaal mee krijg, dit jaar voor het eerst online besteld maar verder onduidelijk of ik nou nog iets moet mee nemen enzo...
Mja ik stuiter deze nacht nog even door en als het goed is heb ik morgen alles binnen, dan moet de kruitstress toch wel iets verminderen hoop ik.

Heb me echt in jaren niet meer zo gevoeld, weet niet meer wat ik moet doen!!!!!
Ben nu 21 maar de laatste keer dat ik er zo extreem last van had was waarschijnlijk toen ik een jaar of negen was.
Luister nu al dagen keihard muziek, zit me klem te zuipen in de redbull waar ik onderhand van begin te transpireren, dan nog een keer de stress of ik morgen me spul wel allemaal mee krijg, dit jaar voor het eerst online besteld maar verder onduidelijk of ik nou nog iets moet mee nemen enzo...
Mja ik stuiter deze nacht nog even door en als het goed is heb ik morgen alles binnen, dan moet de kruitstress toch wel iets verminderen hoop ik.

Sterkte :D Ik ben nu 42 en heb het ook nog steeds, zal wel niet meer overgaan :D

De zenuwen beginnen nu hier ook langzaam toe te slaan. Hopelijk krijg ik morgen alle bestelde artikelen geleverd en wordt het weer een beetje redelijk de 31ste.

Weet nu al dat het geen nacht gaat worden met ononderbroken slaap, maar toch blijf ik hopen dat ik redelijk makkelijk in slaap val.

Begin nu toch ook wat verschijnselen te krijgen, heb totaal geen zin in eten en maak nergens tijd voor, alleen maar vuurwerk vuurwerk vuurwerk.....

Haha, dat zoiets je helemaal gek kan maken, achterlijk of juist mooi?

Zeker achterlijk dat zoiets ons zo gek maakt, maar dat is juist het mooie dr aan! ;)

Gisteren sloeg het bij mij plots toe,heb maar 2 snipperdagen genomen was niet meer in staat om te werken.
Zo meteen eerste ritje en zaterdag nog een.

heb het ook te pakken, eerste spullen zijn al geregeld, stale 200L vat , een zooi stook hout, tape en lont, en dan straks na 12h de eerste bestelling ophalen. paar dagjes mog en dan lekker los gaan met een medefreak

Jaja ook hier begint het weer te kriebelen! Morgen is het dan weer zover dat we als het goed is s'avonds de hele collectie weer kunnen bewonderen!:)

Had toen school bezig was al een dagje dat ik niet kon slapen, daarna viel het me onverwacht mee. Maar nu begint het toch echt te komen, zeker nu ik regelmatig knallen hoor buiten ;d

Zo lekker me nest in,om te liggen woelen,tot we in slaap vallen! Morgen om een uurtje of 6:00 ongeveer wel me nest uit,:)

Hahaha, goed om te lezen dat ik niet de enige ben! Morgenvroeg mijn vuurwerk halen, en hopen op een prachtdag en nacht =D

Dit is toch wel de dag (eerste verkoopdag) waarop het iets minder is, vuurwerk ophalen is leuk om te doen.

Back
Bovenaan