Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo'n happy hour kan erg leuk zijn, soms komen er producten voorbij voor hele leuke prijzen en soms zitten er nog echte toppers tussen ook. Van de andere kant stijgt de koopdrang tot een absoluut hoogtepunt, alle remmen gaan los, maximale kruitkoorts slaat toe, de beelden van een boze partner die even in je opdoemen schuif je vakkundig aan de kant en je koopt van alles wat je niet van plan was om te kopen. Als je er naartoe gaat zou ik aanraden om een bedrag aan contant geld mee te nemen en je pinpas thuis te laten. Op die manier kun je voorkomen dat het een hele ongezellige oudjaarsavond wordt ;)

Meestal koop ik nog wel een mooie aanbieding die dan uitgestald staat op de toonbank. Ik ga er niet speciaal voor op zoek maar vind het leuk als ik er bij toeval tegenaan loop.

Als ik m'n bestelling ophaal kijk ik altijd of er nog iets ligt. Ook elke winkel waar ik op de terugweg lang rij, ga ik even binnenkijken. Tja ik moet dan ook wat kopen, maar is meestal wat kleins

Ik kan me gelukkig altijd inhouden. De drang is groot bij het zien van mooie uitstallingen van producten, maar de losse verkoopprijzen zijn afschrikwekkend genoeg om me van impulsaankopen te weerhouden xD

Ik kan me gelukkig altijd inhouden. De drang is groot bij het zien van mooie uitstallingen van producten, maar de losse verkoopprijzen zijn afschrikwekkend genoeg om me van impulsaankopen te weerhouden xD
Idem hier.. moet heel wat gebeuren als ik die prijzen dan zomaar ga betalen.

Ik ben nooit bewust op zoek naar koopjes tijdens de verkoop. Maar soms loop je nog wel eens tegen een leuk uitloop product aan. Zo heb ik bijvoorbeeld vorig jaar voor 3 tientjes nog de Cross van Marijn meegenomen bij de Driesprong.

Zo'n happy hour kan erg leuk zijn, soms komen er producten voorbij voor hele leuke prijzen en soms zitten er nog echte toppers tussen ook. Van de andere kant stijgt de koopdrang tot een absoluut hoogtepunt, alle remmen gaan los, maximale kruitkoorts slaat toe, de beelden van een boze partner die even in je opdoemen schuif je vakkundig aan de kant en je koopt van alles wat je niet van plan was om te kopen. Als je er naartoe gaat zou ik aanraden om een bedrag aan contant geld mee te nemen en je pinpas thuis te laten. Op die manier kun je voorkomen dat het een hele ongezellige oudjaarsavond wordt ;)
Pinpas thuislaten en klein contant bedrag mee is een goede tip. Alleen jammer dat je er daarna achter komt dat je tegenwoordig ook met je horloge en telefoon kan betalen. Of is het in dat geval dan mooi meegnomen? :p

Ontopic: Nog nooit bij een happy hour geweest van een vuurwerkwinkel behalve toen ik er zelf moest werken. Dit jaar wellicht een kijkje nemen.

Ik koop meestal elke verkoop dag nog wel iets erbij. Met een kameraad of zwager erbij of alleen. Niet omdat ik te weinig besteld heb maar omdat ik het simpelweg leuk vind en geniet van de sfeer. 😄

de beelden van een boze partner die even in je opdoemen schuif je vakkundig aan de kant en je koopt van alles wat je niet van plan was om te kopen.
Als je er naartoe gaat zou ik aanraden om een bedrag aan contant geld mee te nemen en je pinpas thuis te laten. Op die manier kun je voorkomen dat het een hele ongezellige oudjaarsavond wordt ;)
Beelden van een boze partner ?
*kijkt onder het bed en de bank en in de meterkast,sluit af met een kijkje in de kleding kast*
Conclusie,partner niet aanwezig/op voorraad,ofwel al jaren vrijgezel 😂
Daar hoef ik me dus niet druk om te maken :d
Zoals gezegd hier in de buurt heb ik nog nooit gehoord van happy hour bij 1 van de winkels hier,en dat scheelt me dan wellicht ook wel weer ,dat ik dat ontdek en er toch door m'n rug zou gaan.
Dit terwijl ik doorgaans toch best stevig in m'n schoenen sta en weet wanneer genoeg,ook echt genoeg is :angel:

Af en toe wat klein spul meepakken is wel leuk. De 31e blijf ik echter lekker thuis. 2 dagen (en de zondag om de hype en sfeer te laten marineren) is genoeg om in te slaan.

Ikke niet. Door het jaar heen wordt de collectie zorgvuldig bij elkaar geharkt en het enige wat ik doe aan de balie mn bestelling ophalen met een leuke babbel links en rechts.

Moet zeggen dat ik niet bewust op zoek ben maar..... als ik iets leuks zie voor een schappelijke prijs (b.v. een uitloop artikel) dan "pik" ik het wel mee.

Nooit, ik kom eigenlijk alleen maar bij het afhaal gedeelte wat doorgaans gescheiden is van de showroom. Dus kom ook niet in verleiding..
Op de 2 plekken waar dat tot dusver niet zo was (RWVH en verbakel) heb ik me tot dusver weten te beheersen. (Vorig jaar BIJNA lastminute de silverball fountain meegenomen, gezien de straatfilms geen spijt dat ik em heb laten staan).

Vorig jaar de laatste verkoopdag nog speciaal de auto ingestapt om naar een winkel te gaan die uitverkoop hield en nog ff voor 210 euro meegenomen...sloeg helemaal nergens op want had al te veel...agja haha.

Vorig jaar natuurlijk wel de laatste verkoopdag op de 30e. Ik zal namelijk de 31e niet snel nog naar een winkel gaan, moet dan wel heeeel erg goedkoop worden weggedaan zeg maar.

Vorig jaar de laatste verkoopdag nog speciaal de auto ingestapt om naar een winkel te gaan die uitverkoop hield en nog ff voor 210 euro meegenomen...sloeg helemaal nergens op want had al te veel...agja haha.

Vorig jaar natuurlijk wel de laatste verkoopdag op de 30e. Ik zal namelijk de 31e niet snel nog naar een winkel gaan, moet dan wel heeeel erg goedkoop worden weggedaan zeg maar.
Van mijn mag het altijd zo zijn. 28, 29 en 30 verkoop en 31 lekker alles dicht. Wat een sfeer was het vorig jaar om de 30ste in de avond nog een rondje te maken langs wat winkels.

Grote kans dat dat wel weer gaat gebeuren, kan de verleiding dan niet weerstaan. Ook al weet ik dat de prijzen dan normaal gesproken veel hoger zijn en dat ik al genoeg heb. De ruggengraat is te zwak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan