Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal al genoeg besteld… maar koop wel altijd iets, alleen maar omdat de 4 kids het leuk vinden!

Ik heb in de afgelopen 20 jaar niet één keer iets op de laatste dag gekocht. Al helemaal niet toen we nog om 10 uur mochten afsteken, ik vond het namelijk zonde van de tijd en immers had ik alles al en was tevreden met wat ik had. Waarom dan mijn tijd geven om naar een winkel te gaan, terwijl ik die tijd kon gebruiken om iets af te steken. Eigenlijk is dat de voornaamste reden waarom ik nooit op de 31e naar een vuurwerkwinkel ben gegaan. Oké, nu we om 18 uur mogen afsteken heb ik wel de tijd, maar toch heb ik nooit de behoefte gehad om te gaan. Ik hoor wel eens over een happy hour, dat men het laatste uur nog een flinke korting geeft op alles, vaak dan 50%.. maar denk niet dat ze dan nog compounds in huis zouden hebben, die gaan meestal toch op bestelling, dus nee.. ik heb dit dus in de laatste 20 jaar niet gedaan.

Vroeger, toen er nog winkels aan een echte happy hour deden, ging ik nog wel eens met wat cakes de deur uit. kan mij nog wel De vuurpijl in Reeuwijk en vuurwerkland in Zoetermeer herinneren. Dan was het gewoon 1+1 voor elke cake.. dat is heerlijk shoppen :)
Maar helaas, die tijden zijn voorbij. De winkeliers hier in de buurt lijken steeds meer op hun centjes te zitten :d

Met het huidige gevoel ben ik er echt bang voor dat er weer teveel last minute uitgegeven gaat worden🥲

Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?
Sommige toko’s hebben wel eens van die last minute uitverkoop hoekjes.

Ik ga altijd lokaal wel eff langs om eens te checken of er leuke dealtje tussen ligt 😅

Ik doe dat eigenlijk nooit, zit zo te stressen om alle winkels op tijd af te gaan, dan nog thuis alles ontkooien, naar de stooklocatie brengen etc etc. Eigenlijk nooit tijd om dan nog langs de winkels te gaan, zou het wel tof vinden eens rond 17u nog ergens aan te komen, maar dat redt ik nooit qua logistiek om dan stip 18u aan het vuurwerk te beginnen. Mogelijk komt over een jaar of twee die ruimte wel haha.

Vorig jaar tijdens het afhalen nog wat extra knetterlinten ingekocht voor 4 euro per 60 bij Het Westen in Leerdam, leuk prijsje. Als dit jaar bijvoorbeeld de Bomb of Crackling Monsters bevallen, haal ik daar wellicht nog van bij tijdens de verkoopdagen.

Ik vind de sfeer in de winkel altijd wel erg leuk en de drang is hoog om dan nog wat te kopen op het moment. Vaak houdt de kennis van freakprijzen me tegen.

Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?
Ik zorg altijd dat ik een apart budget heb voor de losse verkoop. Liggen soms dingen tussen die niet op de webshop stonden

Ik nooit eigenlijk omdat ik vanaf uurtje of 10 ak bezig ben met carbidschieten.
Als ik vuurwerk ga ophalen zou ik nog wel eens wat kunnen kopen want heb nooit genoeg natuurlijk 😂

Het is nog niet de laatste verkoopdag uiteraard, maar gister 4 Sydney Sunrise en een Philadelphia Spitters voor de volle pond mee genomen. Wou ze al hebben, maar niet besteld omdat het budget al op was. Dus kopen we het nu maar voor de volle pond :bonk:En moet maandag ook nog naar winkels, benieuwd wat daar de schade wordt. Mooie hobby hebben we he🙈

Haha..heerlijk! Nou met deze voorspelling qua weer is het makkelijk om in te houden..

Ik kon de Color Python van Funke gewoon niet laten liggen, heel apart effect. Een soort Go Getters met burst en titanium staarten. Laat ik nou net gek zijn op Go Getters. De prijs kunnen we het beter niet over hebben.

Nee nooit. Kom die dag ook niet meer in een vuurwerkwinkel. Als ik dag 1 of 2 alles binnen heb is het wel goed!

Hooguit maandag of dinsdag nog wat leuke fontijntjes, die ben ik dit jaar compleet vergeten. Waarschijnlijk op de maandag want op oudjaarsdag zelf meer dan genoeg te doen.

Nee, nee en nog eens nee... met dank aan de weergoden bespaar ik iig toch weer wat centjes..... en toch jeukt het wel om het te doen haha

Nee, nee en nog eens nee... met dank aan de weergoden bespaar ik iig toch weer wat centjes..... en toch jeukt het wel om het te doen haha
Terugkomend op de fontijnen, misschien toch maar beter niet dit jaar. Dan spuit de fontijn de vonken 5 meter verderop neer, in plaats van verticaal omhoog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan