Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Evolution kijkt u mee?

Zonder gekkigheid, dit was toch de bedoeling van de Tempest? Maar dan 80sh omdat het zogenaamd groter en voller zou uitpakken. Ben benieuwd hoe deze box dan in de straat presteert, Evolution is het namelijk niet gelukt.

Was voor ons zessen de topper van de avond. Wel wat rap. Misschien te, maar erg mooi. Al die brocade crowns blijven goed hangen en gecombineerd met diverse aparte kleuren. Erg fijn.

Label bevalt me ook wel trouwens.

Hoe vaker ik de film zie, hoe fijner ik de box vind! Deze moet er gewoon komen dit jaar....dat wordt strepen :D

Was voor ons zessen de topper van de avond. Wel wat rap. Misschien te, maar erg mooi. Al die brocade crowns blijven goed hangen en gecombineerd met diverse aparte kleuren. Erg fijn.

Label bevalt me ook wel trouwens.

Juist omdat i zo sneller schiet is het de topper van de avond voor jullie:wink: Tempo is top, nadeel is dat i wat rap voorbij is zoals je zelf ook zegt, maar daar staat wel een 'profblok' beleving tegenover.

Wat een vette bak is dit zeg! Snelle tempo, daar hou ik bij zo'n blok van. De 3de cake vind ik helemaal prachtig met dat paars en een pracht finale. De keuze is reuze dit jaar. :droolthum

Phoeeh deze ramt er heerlijk op los. Wat een uitwerking ook niet te zuinig:p. Heldere kleuren erbij,wauw.
Minpuntje de prijs maar ach 1x per jaar. Steek aan dat ding Pieter, steek aan.

Dit was voor mij eigenlijk wel de topper van de demo, prachtig goud met heldere dahlia's ertussen. Boeketgrootte was prachtig, ik verwacht dat dat weleens iets minder kan zijn in de productie, maar met het tempo gaat dit echt wel los in je straat. Staat bij mij dikgedrukt op het lijstje, voor mij een must have dit jaar.

Ook voor mij was dit één van de toppers, zo niet dé topper van de demo. Prachtig effect, die dahlia met goud. De effectgrootte is zoals Mike al vermeld afwachten, maar mocht dit een tandje minder zijn maakt het tempo veel goed. Echte rambak, die er op zeker moet komen.

Dit was echt een prachtige box op de demo. Heerlijk tempo en die kleuren waren lekker fel aanwezig. Staat iig op de wishlist.

Inderdaad echt één van de toppers van de avond! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Dealer Avond 2020:

Wat een ding is het toch. Ik ben echt benieuwd hoe deze het in de straat gaat doen, wellicht haal ik hem volgend jaar dan. Ik weet dat Broekhoff echt wel goede 30mm effecten kan importeren, dus heb er wel vertrouwen in. Dit tempo en die kleuren maken dit gewoon tot een next level product.

Kwam zojuist een prachtige straatfilm tegen van de Kamuro Rainbow van Vivid Pyrotechnics. Mijn eerste reactie was: "hé die lijkt wel erg veel op de Kingstown Hangover!". Nu heeft Vivid ook al een soortgelijke cake van The Scream van Wolff, dus meteen maar op onderzoek uitgegaan. Na het bekijken van de fabrieksnummers, lijken beide boxen uit dezelfde fabriek te komen. Ik ben wat voorzichtig om te beweren dat het echt een omlabeling is, al lijkt de Kamuro Rainbow er natuurlijk wel enorm op. Daarnaast is dat ook een 100sh 30mm compound.

Als de Kingstown Hangover ook zo in de straat presteert dan heeft Magnum er weer een topper van formaat bij.

Screenshot_20210113-223120_Facebook.jpg

Screenshot_20210113-223036_YouTube.jpg

Screenshot_20210113-214912_YouTube.jpg

Back
Bovenaan