Kingstown Hangover [Uitloop 2023]

Ik had het niet verwacht na die bizar dikke versie op de demo, maar ik kan weinig verschil merken met bovenstaande film qua spreiding, hangtime en felle kleuren. Mega dikke bak dus in de productie!

Hier nog de demo versie om te vergelijken:

Wat ik zo leuk vind aan jou film is dat de camera even naar beneden wordt gericht op 00:31sec waarna je weer op het vuurwerk richt en beseft hoe groot de boeketten wel niet zijn :shocked: Dit zal je in de straat nooit zo kunnen filmen tenzij je een straat verderop staat :p

Echt geweldig als dit hem ook echt is! En daar ga ik wel vanuit na de film in post #40 Laten we het hopen! :D

Beetje soort Funke Yggdrasil maar dan met een Nederlands magnum tintje, en 30,- goedkoper uiteraard

Laatst bewerkt:
Dit is dus precies het zelfde wat ik in m'n hoofd had. En dus twijfel, Funke is toch wel even een klasse verder en hoger.

Dit is dus precies het zelfde wat ik in m'n hoofd had. En dus twijfel, Funke is toch wel even een klasse verder en hoger.
Klopt, maar vraag me af hoeveel je er echt van merkt als je eronder staat.
Heb zelf Yggdrasil nooit gehad, dus wat niet weet wat niet deert

De Yggdrasil zal sierlijker overkomen verwacht ik met dikkere broacade palmen en steeds een ander kleurtje dahlia sterren. Over de burst kan ik niets zeggen want de Kingstown Hangover lijkt het ook erg goed te doen.

De Kingstown Hangover zal wat agressiever overkomen als een echte rambak, zeker per 2 en als je ze een paar meter van elkaar kunt zetten in de straat zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn.

Met beide zit je goed eigenlijk, het is maar net wat je zelf wilt. En als je niet aan de Yggdrasil kunt komen, als daar je voorkeur naar uit gaat, dan is de Kingstown Hangover er zeker eentje om te overwegen zoals het er naar uitziet op film.

Hahaha, dan kan het niet anders dan een succes worden. Heb hem gelukkig al 1x besteld en doorgeschoven, wellicht komt er dan nog een tweede bij. :)

Zo geweldig ziet de spreiding er niet uit, mooi hieraan is wel de grvuldheid van de brocades en het tempo. Snap nooit zo als er voor enkele kleur dahlia gekozen wordt terwijl multicolor veel mooier is en je alsnog met combos kan afwisselen zoals bij Spinnerz 2 colorz. Qua schoonheid en met aardig budget zou ik Ygdrassil kiezen, voor het leuke gebeuk en heeft Eurostar de Bushwackers voor een lagere prijs. Deze van Magnum is net beiden niet; te onorigineel om met de prijs echt op te vallen, en met een tikje meer geld heb je een mooiere opvallender bak. Aardige middenmoter dus, en daardoor niet gauw eerste keus in zijn categorie.

Ik vind juist de brocades hier mooi en komen op mij beter over dan de genoemde alternatieven. Heb ze nu beide bekeken ter vergelijking en eigenlijk ben ik dan nog steeds meer overtuigd van de Kingstown Hangover, maar dat is met name dus door het vollere goud. Qua kleuren ben ik het met je eens, dan zijn de alternatieven leuker en op kleur is Funke natuurlijk topkwaliteit ook nog.
Wel fijn dat je ze noemt, want ook beide boxen zijn top en ik noteer ze, hopelijk komt die Ygdrassil in de NL winkels ook.

Zo te zien zijn er 2 varianten, f3 en f2

F3

F2

Op de filmpjes ziet het er goed uit. Mooie brocades en heldere kleuren. En in een freakactie kost deze niet eens zo gek veel. Ja de Yggdrasil is natuurlijk nog mooier maar dat is in Nederland denk ik niet haalbaar? En de Bushwackers is in mijn ogen een stuk minder vol qua uitwerking, mindere burst en 25mm. Zo hebben ze allemaal wat, het is net waar je voorkeur naar uitgaat.

Mee eens. In elk prijs segment is er een vergelijkbare bak te krijgen. Vind de Kingstown hangover wel absoluut de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben persoonlijk. Zeker voor de freakactie prijzen.

Yggdrasil heeft mooiere kleuren maar minder grote spreiding. Hier zijn de kleuren ook zeker mooi, en de spreiding groter. Prijs is ook aantrekkelijker.

Hij zal sowieso meer dan prima zijn hoor, met meer of als je hem single schiet. Daar heb ik wel vertrouwen in om eerlijk te zijn.

Hij staat in ieder geval best hoog op de lijst bij mij. Als er bij de eventuele Magnum actie nog budget bij is gekomen komt hij er misschien wel bij.

Ik zie de vergelijkingen voorbij komen, en dat is wel begrijpelijk. Echter zijn de Yggdrasil en de Bushwackers veel kleurrijker. Dus 1 op 1 zijn ze niet te vergelijken. Ik heb de Bushwackers afgelopen oudejaarsdag in tweevoud geschoten en ontzettend genoten ( https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?51189-Bushwackers&p=1219349&viewfull=1#post1219349 ). Dit jaar staat de Kingstown Hangover op de verlanglijst en als de prijs geschikt is, wil ik deze ook graag in tweevoud schieten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan