Kingdom

Navraag gedaan in china hoe dit komt
Kan zijn dat deze box een van de laatste is geweest in productie
Dat de bombette opwaren
De product film is geen sample geweest
Is daadwerkelijk een productie box geweest

Als de bombettes op waren, maak je toch nieuwe?
Stel ik bestel een latte macchiato en de melk is op, dan serveer ik een espresso maar noem dat geen latte macchiato meer.

Gewoon een fucking dikke doos met snoeiharde burst en spreiding. Als je bepaalde effecten wilt moet je gewoon lekker single effect cakes halen, snap wel waarom importeurs niks meer voor die zogenaamde 'freaks' doen...

Dat de bombette opwaren
Dat is mooi! Heb 'm ook in bestelling en ben er erg blij mee, ook al is hij anders.
Supergrote, mooie effecten met snoeiharde burst. Wordt een toppertje

Gewoon een fucking dikke doos met snoeiharde burst en spreiding. Als je bepaalde effecten wilt moet je gewoon lekker single effect cakes halen, snap wel waarom importeurs niks meer voor die zogenaamde 'freaks' doen...

Bullshit imo...

Je brengt als importeur een cake op de markt met x-effect(en). Mensen kopen die op basis van de effecten zoals de importeur die aanlevert. Als blijkt dat 2 weken voor oud&nieuw die cake niet is zoals de importeur deze geintroduceert heeft maar heel anders moet de consument dat maar gewoon slikken?

Als ik op basis van een folder een witte keuken met zwarte inbouwapparatuur en ik krijg een groene keuken met gele apparatuur geleverd dan moet ik dan ook maar accepteren?

*edit*
En ja ik heb deze aan willen schaffen maar ben blij dat ik die niet gekocht heb. Ik zou annuleren als deze zo in de straat komt terwijl ik een snowstorm-achtige cake verwacht.

Overdreven of niet, precies zoals nickB zegt. Je koopt een product naar aanleiding van effect, als dit uiteindelijk niet blijkt te kloppen ga je niet akkoord.

Kun je beter vroegtijdig je bestelling netjes aanpassen dan 50/50 afwachten wat het om 21:00 zal doen in de straat.

En als ik "harde klappen' wil hebben schiet ik wel salutes.

Heb lang getwijfeld om deze er bij te pakken omdat dit om de voor mij mooiste helft van de Break Out zou gaan. Tja, nu enigszins blij dat ik hem niet heb bestelt. Ondanks dat de effecten niet matchen met de productvideo, een reuzegrote ergernis bij veel producten.. wel een toffe box.

Dat de bombette opwaren
Gewoon foutje dus, bedankt voor ophelderen/uitzoeken Kmak. Ik ga ervanuit dat de rest wel gewoon goed zit en ga dan dus ook gewoon de gok erop wagen dan en bestellen.

Dat de bombette opwaren
Niet alleen de Kingdom maar ook de Dance Monkey bij de demo van Ano week af van de productiefilm. Voor mij persoonlijk niet echt een probleem, maar hier is ook de laatste cake gewoon een andere cake.

Ik ga het merken in de straat. Hoop dat ik de "andere helft" krijg met 2x het snowstorm effect :p

Ik had deze cake tot gisteravond nog niet gezien, ook de productfilm niet. Ik vond het een van de beste producten van de avond. Hard en groot. Maar eerlijk is eerlijk, met de laatste cake van de productfilm zou ik hem nog mooier vinden. Toch jammer dat er verschil is tussen de productfilm en de demo. Als hij straks in de straat toch de laatste cake van de Break Out blijkt te hebben gaat hij zeker op de wensenlijst voor volgend jaar. En ook deze heb ik gisteren natuurlijk vastgelegd.

Dit soort subjectieve reacties zouden van mij best verwijderd mogen worden.

Laatst bewerkt:
Dit wat ik schreef is info
Vanuit China
De email die jij hebt gekregen
Is van een werknemer van verbakel
Heeft geen info
Doe er mee wat jij wilt

Bij de China Red dealer hier in de buurt helaas al uitverkocht. Dan maar voor volgend jaar op de lijst :)

Ik ga deze er nog wel bij nemen, eerste (originele) variant is zeker mooier maar deze mag er ook zijn. Misschien heb ik geluk.

Om eerlijk te zijn zou ik deze box kopen omdat de laatste cake het voor mij echt een wow-effect geeft. Mocht je hem voor een leuke prijs kunnen bestellen zeker doen, want het is echt geen slechte box hoor. Zo zie je maar weer dat ook grondstoffen in china erg schaars worden...
bedankt voor de uitleg iig @kmak !
Wordt erg gewaardeerd :thumbsup:

Denk dat de meesten gewoon goeie eind krijgen, anders wordt er vanuit CR vast een hartig woordje gesproken met de rechtwatscheefislullende Chinees

Back
Bovenaan