Kingdom

Deze komt volgend jaar weer als eerste op de lijst! Heerlijke salvobak! Kwam eigenlijk nog het beste tot z'n recht met de harde wind.

Wat een top product van China Red. Aan de hand van een bezochte demo avond deze box als eerste keuze genoteerd. Snoeiharde burst, lekker tempo en grote boeketten. De effecten zijn prachtig, vooral de tweede cake. Ook de buren waren erg onder de indruk.

Benieuwd hoeveel mensen de flop-versie hadden.

Hier gelukkig de juiste finale. Lekker geflashbackt met m'n vrouw naar m'n aanzoek in 2018-2019

Tja wat kan je hier nog over zeggen. Dit is een klein bakbeestje. Ik heb nog nooit een Nederlandse cake gehoord met zo'n harde burst. Gigantische effecten en gelukkig ook de juiste laatste cake. Die vond ik persoonlijk te snel schieten, zo kun je niet echt genieten van de fijne uitwerkingen. Maar wel bruut natuurlijk!

Ook nog een korte youtube short van de laatste cake, is zowat all at once haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een top bakje, en gelukkig had ik ook de juiste 2e cake ging wel behoorlijk snel maar was wel genieten, deze gaat er dit jaar wederom komen in meervoud

Hele goede pot maar vond 50 euro wel wat aan de prijzige kant. Hoop op een chinared actie dit jaar.

100€ voor een 100 shots 30mm bak met bijna 2 kg NEM lijkt met toch een goede prijs, nog los van eventuele (freak) acties.

Er is in de huidige tijd heel veel keus in goede cakes en boxen. Ga dit jaar weer wat meer op de prijs letten. 20 euro voor 500 gram vind ik een mooie richtlijn. Meer hoef je ook niet uit te geven als je slim shopt.

2x geschoten in V-shape had ook de versie met Chrys, zoals eerder benoemd schiet de 2de cakes te snel leeg de laatste salvo maakt daardoor ook geen indruk vind ik.
Burst en spreiding in orde, 62,50 betaald iets teveel vind ik.

Laatst bewerkt:
Ik hanteer eigenlijk alleen mijn ruggegraat. Vind ik iets mooi en bevalt de prijs mij .. dan ben ik de sjaak, en dan pas kijk ik naar kruitinhoud haha

Ja ik wijk daar natuurlijk ook vanaf als ik iets moois zie hoor anders had ik yellow river niet besteld

Back
Bovenaan