Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is mooi! Heb 'm ook in bestelling en ben er erg blij mee, ook al is hij anders.Navraag gedaan in china hoe dit komt
Kan zijn dat deze box een van de laatste is geweest in productie
Dat de bombette opwaren
De product film is geen sample geweest
Is daadwerkelijk een productie box geweest
Gewoon een fucking dikke doos met snoeiharde burst en spreiding. Als je bepaalde effecten wilt moet je gewoon lekker single effect cakes halen, snap wel waarom importeurs niks meer voor die zogenaamde 'freaks' doen...
Lolbroek jijGewoon een fucking dikke doos met snoeiharde burst en spreiding. Als je bepaalde effecten wilt moet je gewoon lekker single effect cakes halen, snap wel waarom importeurs niks meer voor die zogenaamde 'freaks' doen...
Gewoon foutje dus, bedankt voor ophelderen/uitzoeken Kmak. Ik ga ervanuit dat de rest wel gewoon goed zit en ga dan dus ook gewoon de gok erop wagen dan en bestellen.Navraag gedaan in china hoe dit komt
Dat de bombette opwaren
Niet alleen de Kingdom maar ook de Dance Monkey bij de demo van Ano week af van de productiefilm. Voor mij persoonlijk niet echt een probleem, maar hier is ook de laatste cake gewoon een andere cake.Navraag gedaan in china hoe dit komt
Dat de bombette opwaren
Dit soort subjectieve reacties zouden van mij best verwijderd mogen worden.Gewoon een fucking dikke doos met snoeiharde burst en spreiding. Als je bepaalde effecten wilt moet je gewoon lekker single effect cakes halen, snap wel waarom importeurs niks meer voor die zogenaamde 'freaks' doen...
Bedankt voor het ophelderen nogmaalsDit wat ik schreef is info
Vanuit China
De email die jij hebt gekregen
Is van een werknemer van verbakel
Heeft geen info
Doe er mee wat jij wilt