Kingdom

Deze vorig jaar gehad, gehaald bij Verbakel in Pijnacker, zeer goede bak, maar absoluut niet 80,- mooi waar die nu voor gaat. Ik pass

Vorig jaar 2x gehad voor totaal 85€ dat zijn pas acties!
Dit jaar probeer ik nog een omweg te vinden via CR. Tot nu toe weinig geluk.

Wat een prachtbak is dit toch eigenlijk op de straat films.
Nu weliswaar voor €70 te krijgen maar daar krijg je ook nog 20% uitzoek bij.

Ik had deze vooral voor de 2e cake die ook in de break out zit. Geluk bij een ongeluk dat ik ook de Kingdom had, omdat in mijn break out deze laatste cake ontbrak en was vervangen door een andere. Hier komt ie echt goed tot zijn recht. Doet trouwens niks af aan de eerste cake die er ook prima op klapt en harde burst heeft voor nederlands vuurwerk. Helaas dit jaar niet meer zo scherp aan de prijs inderdaad.

Heb hem 3x besteld ;p ben benieuwd. Ik moet zeggen als ik de prijzen vergelijk dan is deze cake qua prijs niet absurd duur. Als je bedenkt dat je voor een 2kg 100 shots compound gemiddeld 150 euro betaald. En als ik de filmpjes en verhalen mag geloven zijn er weinig cakes die deze spreiding en burst evenaren.

2x kingdom is dan nu 139 euro. (2kg kruit).

Heb hem 3x besteld ;p ben benieuwd. Ik moet zeggen als ik de prijzen vergelijk dan is deze cake qua prijs niet absurd duur. Als je bedenkt dat je voor een 2kg 100 shots compound gemiddeld 150 euro betaald. En als ik de filmpjes en verhalen mag geloven zijn er weinig cakes die deze spreiding en burst evenaren.

2x kingdom is dan nu 139 euro. (2kg kruit).

2KG 30mm 100 shots is in de freakacties zeker voor 100 euro of minder te scoren!

2KG 30mm 100 shots is in de freakacties zeker voor 100 euro of minder te scoren!

Niet veel in ieder geval; Ik heb denk ik maar 1 compound net iets onder de 100 euro weten te scoren en dat was de Magnum freak actie; 1.2" Temptation Willow 129 online prijs + 25 procent korting dacht ik.

De meeste producten in de freak week welke ik interessant vond qua compounds begonnen toch vanaf 115 euro minimaal.

Deze blijft ook geweldig! Heerlijke knallen en prachtige effecten. Door de wind gisteren kwam deze niet helemaal lekker uit de verf, maar ook nu kreeg ik van omstanders de vraag of dit wel legaal vuurwerk was.

Het is echt die harde burst en schieten in salvo’s die de hele lucht vult dat maakt dat mensen denken of het wel legaal is. Draai niet zo lang mee, maar voor mn gevoel is Nl vuurwerk nog nooit zo kwalitatief sterk geweest?

Deze vraag krijg ik ieder jaar. Dit is zeker illegaal he meneer? Nog steeds zijn er hele volksstammen die denken dat je illegaal vuurwerk af zit te steken. Wel grappig overigens.

Deze vraag krijg ik ieder jaar. Dit is zeker illegaal he meneer? Nog steeds zijn er hele volksstammen die denken dat je illegaal vuurwerk af zit te steken. Wel grappig overigens.

Ik hoorde vannacht een kind in het publiek zeggen dat m’n aansteker illegaal was. That was a first :D

Ontopic: ik had deze voor het eerst, heerlijke bak! Harde klappen, lekker tempo en grote boeketten. Publiek stond er met open mond naar te kijken.

Dit is echt een topper hoor! Kon ook niet anders verwachten na al de positieve reacties. Hier mijn straatfilm. Enorm geluk gehad met de wind, want de effecten kwamen aan de grond. En wat een harde burst!

Hij was fraai! Giga effecten en dito burst. Heb er echt van genoten. Staat al op de wensenlijst voor volgend jaar.

Ik heb er de volle mep voor betaald, tijdens de losse verkoop. Dat vind ik het misschien nog wel waard ook. Voor de vvk prijs, inclusief op veel plekken 20% gratis uitzoeken, is de Kingdom echt een no-brainer. :D

Hier m'n straatfilm:

Had hem afgaande op alle straatfilms iet dikker verwacht. Alsnog dikke prima maar wel aan de dure kant.

Back
Bovenaan