Kennen jullie het volgende probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu met die demo's kom je erachter dat je toch wat producten had moeten hebben, nu wel duurder om te kopen en de ruggengraat is niet sterk genoeg ook nee. Zie ik nu die Magic in the Air ook weer, jaren geleden gehad, maar blijft toch een topper ook...
Zo herkenbaar en zoo moeilijk om toch je ruggengraat recht te houden :bonk:

Ben gelukkig sinds fallas boeken plat zak, dat scheelt wel dan kan je gewoon nergens naar kijken haha.

Ben gelukkig sinds fallas boeken plat zak, dat scheelt wel dan kan je gewoon nergens naar kijken haha.

Is het uiteindelijk meer dan waard. Nu wellicht wat balen dat je niets bij kunt bestellen, maar straks heb je een week lang feest en vuurwerk.

Hahahha ja man zeg elke keer het is genoeg maar toch bestel ik bij. Waarschijnlijk dit jaar daarom ook mijn grootste collectie.

Zo erg dit he, toch ook weer gezwicht om de derde dag nog even een display box van Broekhoff af te halen.

Nu met die demo's kom je erachter dat je toch wat producten had moeten hebben, nu wel duurder om te kopen en de ruggengraat is niet sterk genoeg ook nee. Zie ik nu die Magic in the Air ook weer, jaren geleden gehad, maar blijft toch een topper ook...

Herkenbaar idd.. je denkt dat je alles hebt tot je op een demo een product ziet welke echt mooi is!
En dan moet dat erbij :bonk: zo blijf je bezig.
Het enige wat voor mij nu de rem erop gooit is de blik van mijn vrouw :copper:

Herkenbaar idd.. je denkt dat je alles hebt tot je op een demo een product ziet welke echt mooi is!
En dan moet dat erbij :bonk: zo blijf je bezig.
Het enige wat voor mij nu de rem erop gooit is de blik van mijn vrouw :copper:

Dit doet wonderen:p

1116730-rituals-sakura-giftset-l-pack-closed

Heb hem wonder boven wonder laatst recht weten te houden bij een karton ROTP..of die recht blijft tot aan de 31e is even afwachten want het jeukt nog steeds :shy:

Sorry, ik ben te snel. Vrijdag 2 februari. Is dat een meevaller, januari doorkomen zonder dat je een cent aan vuurwerk hebt uitgegeven haha :D
De eerste bestelling van het jaar heb ik al achter de rug haha. Had al bijna mijn spaarvarken stukgeslagen voor vrijdag. Laat het maar snel februari zijn, kunnen we weer investeren in een mooie jaarwisseling

Sorry, ik ben te snel. Vrijdag 2 februari. Is dat een meevaller, januari doorkomen zonder dat je een cent aan vuurwerk hebt uitgegeven haha :D

Januari doorkomen zonder bestellingen te plaatsen? Is ook dit jaar weer niet gelukt maar ik was al trots op m'n ruggengraat tijdens de verkoopdagen en ik kan het hem ook niet kwalijk nemen om af en toe even mee te buigen. De eerste bestelling was dan ook op 3 januari een feit.

Zodra ik de eerste outlet zag kon ik het al niet meer laten om te bestellen. Vroegste wat ii ooit gedaan heb dus vrees voor dit jaar haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan