Kennen jullie het volgende probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allemaal hetzelfde al 3x geroepen laatste bestelling en net toch weer een box besteld die ik niet kon laten

Ik word soms echt schijtziek van mezelf. Als ik iets besteld heb voel ik me zo’n 3 weken happy en dan raak ik weer geobsedeerd door iets nieuws. Ik maak mezelf dan ook echt wijs dat mijn collectie niet compleet is zonder die ene compound. Om gek van te worden :bonk:

Wat vuurwerk betreft heb ik zelf totaal maar dan echt totaal geen ruggengraat. Als ik niet getrouwd zou zijn en mijn vrouw mij niet tegenhoud dan ben ik bang dat ik al mijn geld hieraan zal besteden en eigenlijk doe ik dat min of meer ook al, want mijn vrouw en ik hebben ieder een eigen potje, wij nemen ieder elke maand een x bedrag als zakgeld en doen daar dan mee wat wij zelf willen, mijn vrouw koopt daar echte vrouwen dingen voor en ik typisch mannen dingen. Ik kijk altijd eerst wat ik zelf nog nodig heb of wil hebben, haal dat dan in huis (vaak Nike schoenen, nieuwe scheerapparaat, iets van audio/video/computer) en daarna gaat alles op aan vuurwerk en soms neem ik dan ook nog wat extra van onze rekening, behalve dit jaar. Dit jaar heb ik wat minder zakgeld maar heb gelukkig echt ontzettend goede deals kunnen scoren en dan ook nog eens mijn Kerstkado van mijn zoon, waarbij ik gewoon zomaar van hem 3 compounds heb gekregen en waar ik ook ontzettend blij mee ben. Hoe dan ook, ik spendeer echt mijn laatste geld van dat jaar aan vuurwerk, ook al zou ik al ruim voldoende hebben, toch kan ik nog steeds jaloers worden op iemand die bijvoorbeeld maar 1 mooie compound heeft en voor de rest niets, alleen al omdat ik dan net die compound niet heb o.i.d. Als het dan aan mij lag kocht ik die dan ook. Haha.. nee, werkelijk, het is soms gewoon niet meer leuk. Ik weet nog iets van een jaar of 5 geleden, ik had zoveel besteld en had er een soort van collage van gemaakt en omdat je hierdoor een visueel beeld van had, besefte ik dat ik zoveel had dat ik er letterlijk misselijk van werd. Maar als ik dan van sommige mensen de collectie zie dan stelde dat van mij eigenlijk niet zo heel veel voor. :D Hahaha.. maar een beetje echte freak heeft gewoon geen ruggengraat!

Ik heb dit jaar voor het eerst in jaren een beetje ruggengraat, het vuurwerkgevoel begint nu eigenlijk sinds een week pas echt te komen. Van de afgelopen jaren herken ik het zeker, ik bestelde eigenlijk alles wat ik mooi vond. Vier oud en nieuw dit jaar niet thuis, maar bij vrienden. Ik houdt de collectie om die reden wat beperkter als normaal.

Vroeger totaal geen ruggengraat. Maar tegenwoordig gaat het wel een stuk beter. Komt waarschijnlijk ook omdat ik een veel kleiner budget heb dan enkele jaren geleden.

De laatste weken gaat het beter met m'n rug en lijkt het er soms zelfs op dat er een graat in zit. Af en toe pak ik nog wel wat leuks mee maar de hoeveelheid aanbiedingen is natuurlijk sterk afgenomen en de producten die hoog op m'n lijstje staan heb ik allemaal al wel besteld.

Ik merk wel dat ik het nog steeds niet kan laten om dagelijks een aantal shops te bezoeken om te kijken of er toch niet ergens zo'n "voor dat geld kan ik het niet laten staan" aanbieding is.

Ik word soms echt schijtziek van mezelf. Als ik iets besteld heb voel ik me zo’n 3 weken happy en dan raak ik weer geobsedeerd door iets nieuws. Ik maak mezelf dan ook echt wijs dat mijn collectie niet compleet is zonder die ene compound. Om gek van te worden :bonk:
Haha dit is echt heel herkenbaar. Een soort onverzadigbare hebzucht.

Wordt lastig om mn rug recht te houden om niet een karton Cairo Crackling of de 300/400 shots rambakken van Broekhof te kopen. Wat een toppers zeg ongekend.

Wordt lastig om mn rug recht te houden om niet een karton Cairo Crackling of de 300/400 shots rambakken van Broekhof te kopen. Wat een toppers zeg ongekend.

Oeefff voor een kartonnetje Caïro crackling zou ik mn rug ook nog wel een keer pijn willen doen, helaas hier in de buurt niet meer te krijgen...

Haha ze zaten hier net in het winkelmandje, maar de ruggengraat bleef voor nu nog even recht.

Nu met die demo's kom je erachter dat je toch wat producten had moeten hebben, nu wel duurder om te kopen en de ruggengraat is niet sterk genoeg ook nee. Zie ik nu die Magic in the Air ook weer, jaren geleden gehad, maar blijft toch een topper ook...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan