Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha dit is echt heel herkenbaar. Een soort onverzadigbare hebzucht.Ik word soms echt schijtziek van mezelf. Als ik iets besteld heb voel ik me zo’n 3 weken happy en dan raak ik weer geobsedeerd door iets nieuws. Ik maak mezelf dan ook echt wijs dat mijn collectie niet compleet is zonder die ene compound. Om gek van te worden![]()
Wordt lastig om mn rug recht te houden om niet een karton Cairo Crackling of de 300/400 shots rambakken van Broekhof te kopen. Wat een toppers zeg ongekend.
Deze week weer meegemaaktAllemaal hetzelfde al 3x geroepen laatste bestelling en net toch weer een box besteld die ik niet kon laten
Wordt lastig om mn rug recht te houden om niet een karton Cairo Crackling of de 300/400 shots rambakken van Broekhof te kopen. Wat een toppers zeg ongekend.
En de Cairo's zijn besteld![]()
1 doosje? of 1 cake?haha dus jouw ruggegraat is net als de mijne. Ik heb het echter wel bij eentje kunnen houden, wil nog wat centjes overhouden voor het andere deel van mijn ruggegraat![]()