Kennen jullie het volgende probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ben bang dat er deze week heel wat freaks met rug klachten rond zullen lopen door de actie van Magnum.
Door de actie van Magnum niet, ik zit in Noord-Brabant en er zit geen enkele dealer in de buurt, allemaal meer dan een uur rijden.

Vuurwerkfeestje vond het echter nodig om vanmiddag met een mystery box en mystery cakes te komen en dat ging natuurlijk wel weer "fout" :D

Door de actie van Magnum niet, ik zit in Noord-Brabant en er zit geen enkele dealer in de buurt, allemaal meer dan een uur rijden.

Vuurwerkfeestje vond het echter nodig om vanmiddag met een mystery box en mystery cakes te komen en dat ging natuurlijk wel weer "fout" :D

Is er niet een winkel ergens in de buurt waar je toevallig al heen moet? Maar zonde zeg, want zeker een mooie actie zo.

Haha al die acties ook, drama:p

De winkels in de buurt bij mij die Magnum hebben zijn Vuurwerkfeestje in Roosendaal en Breda vuurwerk, die staan niet op de site als dealer. Die hebben wel zelf freak acties dus uiteindelijk maakt het qua prijs ook weer niet veel uit.

Ja en die acties zijn echt verschrikkelijk!

Je auto naar de garage brengen... ben blij dat ik effe gewacht heb met bestellen bij Magnum.
Je weet dat het geld kost als hij in de garage staat, maar nooit hoeveel.

Nou ik ben blij dat ik de talloze keren dat ik een winkelwagen vol had niet op bestellen heb gedrukt. Het was effe een domper gisteren. The day after besef je dat je al genoeg besteld hebt en dat er wellicht nog wel kansen komen.

Inmiddels al 3 weken geen bestellingen gedaan, de rug is bijna volledig hersteld. Nu doet zich wel een ander probleem voor, besteldrang! Ik weet nu al dat de rug het direct weer begeeft bij de eerste de beste mooie aanbieding die niet te ver van huis te vinden is en black friday komt er nog aan!

ver over budget, tegen de vrouw gezegd dat ik zeker niet meer ga bestellen maar heb toch nog een klein verlanglijstje.

Vermoeden: Januari extra naar de sportschool om de rug te versterken.

ver over budget, tegen de vrouw gezegd dat ik zeker niet meer ga bestellen maar heb toch nog een klein verlanglijstje.

Vermoeden: Januari extra naar de sportschool om de rug te versterken.

haha zelfde hier, belooft dat ik klaar was met bestellen, probeerde van de week voorzichtig aan in te masseren dat ik nog wat in de pijplijn had zitten maar ze reageerde als een bloeddorstige hyena die al maanden niet had gegeten en een verse prooi voor ze neus weggekaapt zag worden.

haha zelfde hier, belooft dat ik klaar was met bestellen, probeerde van de week voorzichtig aan in te masseren dat ik nog wat in de pijplijn had zitten maar ze reageerde als een bloeddorstige hyena die al maanden niet had gegeten en een verse prooi voor ze neus weggekaapt zag worden.

Dus je ruggengraat is al een tijdje verdwenen, je hebt al meerdere keren een rib uit je lijf uitgegeven en nu begint de vrouw ook nog ledematen te verscheuren? Blijft niet veel van je over zo!

Eind oktober nog gefrustreerd dat ik niet een leuk lijstje kon samenstellen, nu mid-november ben ik 3 bestellingen verder en de volgende bestelling wordt straks alweer geplaatst... ik herken het..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan