Torrr
VWC lid
Ik was bang dat de rug het gisteren ook weer zou begeven bij de opening van steenbergen
Van wie is het Mixed 19 Assortment die bij Steenbergen staat. Is dat de six box of zijn het cakes van Katan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was bang dat de rug het gisteren ook weer zou begeven bij de opening van steenbergen
We kunnen wel vragen of je hier wordt geband![]()
Ik was bang dat de rug het gisteren ook weer zou begeven bij de opening van steenbergen maar het kostte me relatief weinig moeite om niet te bestellen gelukkig. Het is jou dus ook gelukt?
Door de actie van Magnum niet, ik zit in Noord-Brabant en er zit geen enkele dealer in de buurt, allemaal meer dan een uur rijden.Nou, ben bang dat er deze week heel wat freaks met rug klachten rond zullen lopen door de actie van Magnum.
Door de actie van Magnum niet, ik zit in Noord-Brabant en er zit geen enkele dealer in de buurt, allemaal meer dan een uur rijden.
Vuurwerkfeestje vond het echter nodig om vanmiddag met een mystery box en mystery cakes te komen en dat ging natuurlijk wel weer "fout"![]()
Je auto naar de garage brengen... ben blij dat ik effe gewacht heb met bestellen bij Magnum.Iemand tips?![]()
En hoe staat het er inmiddels voor bij iedereen?
Wil je niet van die moeilijke vragen stellenEn hoe staat het er inmiddels voor bij iedereen?
ver over budget, tegen de vrouw gezegd dat ik zeker niet meer ga bestellen maar heb toch nog een klein verlanglijstje.
Vermoeden: Januari extra naar de sportschool om de rug te versterken.
haha zelfde hier, belooft dat ik klaar was met bestellen, probeerde van de week voorzichtig aan in te masseren dat ik nog wat in de pijplijn had zitten maar ze reageerde als een bloeddorstige hyena die al maanden niet had gegeten en een verse prooi voor ze neus weggekaapt zag worden.
Dus je ruggengraat is al een tijdje verdwenen, je hebt al meerdere keren een rib uit je lijf uitgegeven en nu begint de vrouw ook nog ledematen te verscheuren? Blijft niet veel van je over zo!