Nachtbrakerstopic 28-29 december 2020!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal gesproken was ik nu m'n vuurwerkadministratie gereed aan het maken... met een prettige spanning in m'n lijf, het mooie vooruitzicht van de hele dag op pad voor vuurwerk!
Nu een algeheel naar gevoel... Had niet gedacht dat ik me nu zo kut zou voelen zeg...

Kon nog net op tijd via via de cakes met het 'invisible' effect bestellen (de cake van 2020). Morgen een kartonnetje ophalen. Vroeg uit de veren dus. Je moet er wat voor over hebben

Morgenochtend 'gewoon' een cat 1 bestelling halen, geldt ook voor de 30e en 31e. Puur om het gevoel. Top 2000 aan in de auto. Verder langzaam eens aan mijn cat 1 projecten beginnen!

Net een heel goede stooksessie gehad.
Lekker wat geknald, paar mooie F3 singleshots gedaan, en ook wat categorie 1 in de lege singleshots gedaan. Gaf wel een mooie fontein.

Morgenochtend 'gewoon' een cat 1 bestelling halen, geldt ook voor de 30e en 31e. Puur om het gevoel. Top 2000 aan in de auto. Verder langzaam eens aan mijn cat 1 projecten beginnen!

Was hier ook de planning, totdat ik vorige week hoorde dat dit ook niet door ging..
Sowieso een heel apart gevoel nu, maar dat zullen de meeste wel hebben

Wat een dag, helemaal shit, duurt lang, op naar de verkoopdagen. Maar helaas, ook dat moment is nu niets meer dan dit topic. Toch wel leuk om even dit topic dan zo te lezen hehe.

Vanavond wel ff pakje Funke Bengal Feuermix gestookt, dikke rookbommen gewoon, maar wel prachtige kleuren, met name blauw!

Contrast kan niet groter, al die herinneringen van je fotoalbum en nu, helemaal niks te doen. Morgen en overmorgen gewoon werken...

Even oliebolletje erbij dan maar!

PXL_20201228_223256706.PORTRAIT.jpg

Normaal de wekker zetten om bestelling op te halen.... Nu maar eens een keer ervaren hoe uitslapen op de 29e voelt, of zou mijn biologische jaarlijkse klok dit niet aankunnen?

Strakjes slapen had nu onderweg geweest om de eerste bestelling te halen. Ik voel niks meer, geen kruitstress, geen zenuwen. Ik kijk nu meer uit naar volgend jaar wanneer de webshops in nederland weer open gaat.

Cat 1 ligt al bij me neefje ondanks alles toch een mooie oudjaarsdag maken. Van 18:00 tot 20:00 stoken, daarna eten en rustig naar 2021 toe.

Vindt het zonde echt zonde moest 4 winkels af.

Manmanman. Wat voel ik me zuur vandaag.. Het besef dat je over een paar uur gewoon je eerste spulletjes had kunnen afhalen...

Helaasch heeft den Haag anders besloten en moeten we het doen met Cat1... Dit word in meerdere opzichten een jaarwisseling om nooit meer te vergeten..

Groot gelijk,Maar zijn wel, super blij met cat1, nog zo uitgebreid,is,Maar zitten allemaal in zelfde schuitje , Duitsland ook niet en belgie ook niet, anders wel super jaloers geweest, maar het overdag,gaat niet meer veranderen in de toekomst
knal en vuurpijlen lagen er toch al uit, wel een bizar jaar dit, en hopen dat 2021 toch nog een mooi siervuurwerk seizoen wordt, want einde einde pandemie moet gevierd worden met extra vuurwerk:thumbsup::biertje::thumbup:

Naar mijn smaak veel lekkerder dan een oliebol. Als je ze koopt vaak te zoet. Dat komt omdat ze daardoor langer goed blijven en zoet goedkoper is dan dure smaken als goed amandelspijs, echte roomboter(bladerdeeg) en de beste kwaliteit appels. Vaak gebruikt men niet eens meer echte amandelspijs en de appelringen worden steeds vaker vervangen voor stukjes appel.

Dit jaar alle tijd om zelf oliebollen of appelbeignets te bakken. Ik heb enige tijd geleden een filmpje met duidelijke uitleg in het bak topic geplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan